וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני ממשיכה להתגרות

25.9.2008 / 11:15

החברה האקזוטית חושפת היום תמונה שלישית ללמבורגיני החדשה. יש גם הצהרות על הדרך לשם שינוי

הטיזינג האיטלקי אולי נחשף כמו פאזל מענה, אך את המסקנות לאט לאט ניתן כבר להתחיל לאחד לכדי מחשבה מגובשת. אחרי החרטום החשוף חלקית ותמונת צמיג הענק לו דיסק רחב ומחורר, היום כבר משוחררת תמונה חצויה של הישבן המחוטב. יחידת התאורה נראית הרבה פחות קצוצה ממרבית דגמיה של השנים האחרונות ויש בה קורטוב סולידיות שיותר מקורץ לגביי ייעודה המרכזי.

עד עתה ההשערות היו חלקיות בלבד, כעת כבר ברור שלמבורגיני תציג דגם שיתחרה בפנמארה של פורשה, באסטון מארטין ראפיד וכנראה גם בדגם מהמשפחה הגדולה- האודי A7 קופה העתידית. זאת למרות, שבסיס מכונית זו ככל הנראה יונח על הפלטפורמה של ה-A8 סדאן הבאה.

הפרטים עדיין מוגדרים כנסתרים, אך מקורות מטורינו מוסרים כי מדובר במכונית שונה לחלוטין מכל למבורגיני אחרת. תצורתה תהיה ארבע דלתות, חטיבת הכוח תמוקם מלפנים - כנראה בנפח 5.0 ל' V10, יהיו לה הנעה כפולה קבועה לכל הגלגלים ועיצוב פנימי משולב ספורט ואלגנט.

מקורות מ-Autonews Europe, מוסרים כי למבורגיני מתכננת למכור כ-3,000 יחידות מהדגם החדש במשך שנה אחת. מנגד, פורשה כבר העמידה נתון מכירתי מסחרי גבוה בהרבה עם 20,000 יחידות כשאסטון מרטין, תייצר גם היא רק כ-3,000 יחידות מדגם הראפיד. עד שכל האפיזודה המותחת הזו תקרום עור וגידים תערוכת פריז כבר תהיה בפתח. עינוי תוצרת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully