וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזון סלובקי לאלפא

מטלה חלומית. סטודנט צעיר מסלובקיה עיצב קונספט למכונית סאלון של אלפא-רומיאו. אין צורך לנחש מהו הציון הסופי

"דמיינו את מכונית הדגל העתידית של אלפא-רומיאו" כך התבקשו הסטודנטים מהמכון לעיצוב Scuola Politecnica di Design)) אשר ממוקם במילאנו. אחד מהם - Jan Bujnak הסלובקי הצליח ליצור אינטרגציה של מכוניות החברה ולעצב מכונית גדולה, סאלונית, עם כל קוויה השרירים והאלגנטים של אלפא-רומיאו.

החזית אופיינית, עם יחידות תאורה משוכות בחדות כלפי מטה עד לחוטם המפורסם בו שזור סמל החברה. צלליתה הצדדית מעמיקה את התכנון העיצובי ומראה עד כמה עמל על שמירת כל האלמנטים הסגנוניים כשקווי הדלתות משלבים גלי עוצמה במרכב דמוי קופה (אך עם 4 דלתות) וידיות נסתרות.

חלקה האחורי מעט יותר סולידי, מזכיר במעט את האלפא 166 הסאלונית ממנה כנראה נשאבה ההשראה הכללית (על פי המימדים בכל אופן),אך השמשה האחורית צרה ומלבנית בכדי להעניק את מראה רחב-המותניים הנמתח מעל איזור תא-המטען.

הצבע שנבחר הוא כסף מטאלי אך מדובר במעין גוון חלומי שאינו קיים מחוץ לגבולות הוירטואלים. זוויות המכונית אמורות להשוות למראה הכללי עוצמה קורנת ויחד עם החישוקים הענקיים בעיצוב שונה ממה שראינו עד כה באלפא-רומיאו, מחדדים את האיפיון הספורטיבי-איטלקי באופיו, שבחר המעצב הצעיר עבורה. אין ספק כי מדובר קונספט מרהיב ומושך, שלא ישאיר את הבחור מסלובקיה אנונימי בתקופה הקרובה. באלפא רומיאו, כבר התרשמו ומגלים עניין. האם לדעתם ראויה היא לכינוי -"מכונית הדגל" של אלפא רומיאו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully