וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבולוציה מושלמת

28.9.2008 / 13:45

שלושה ימים לאחר שהציגה מיצובישי את גרסת המסלול ל-Evo הנוכחית, היא צלחה את המבחן הראשון במירוץ 24 השעות בסילברסטון

כפי שסיפרנו לכם כאן לפני קצת יותר משבוע, מיצובישי מסיטה את המשאבים חזרה לספורט המוטורי במטרה ברורה להחזיר את השם "אבולושן" למקומו הטבעי- על הפודיום. ימיה כמכונית ראלי ראו תקופות זוהרות תחת ידיו של טומי מאקינן, ריצ'רד ברנס (עליו השלום), אליסטר מקריי (אח של), פרדי לויקס וכן פרנסואה דלהקור הדרמטי. על המסלול, מיצובישי עדיין בתולה במונחים של הצלחות אך מסתבר שהדגם הנוכחי – הלאנסר ראלי ארט אבולושן X, לא רק שהוכיח עד כמה התקדמה מיצובישי בתחום זה, אלא גם עשה זאת ללא כל תקלה טכנית (!) במשך 24 שעות של מבחנים על המסלול הבריטי האגדי.

המבחן נערך לאורך כל היום ונמשך אל תוך הלילה. נהגי המבחן – ג'יימס קאי, אנדי בארנס, מרק לאהמר וג'יימס ווילס הקיפו את המסלול כ-517 פעם לאורך של כ-1,000 ק"מ. נהג המבחן המוביל – ג'יימס קאי התחיל את המירוץ מהמקום ה-46 ולאחר שעתיים השתלב בתוך 20 המובילות כשהוא מדווח חזרה לצוות המנטר שהמכונית נוסעת בצורה מושלמת. כשהגיע זמן החלפות הנהגים בפיטס, המיצובישי לא התעכבה מעבר לנדרש ואת הנהג התורן שיגרו חזרה למסלול רק עם צמיגים חדשים, רפידות בלמים חלופיות ודלק. את המירוץ סיימה המכונית חמישית בקטגוריה שלה ובמקום ה-25 הכללי ביחס לשאר המתחרות.

כשזרם האדרנלין פחת, התפנה ג'ימס קאי לדבר מעט על המכונית. "זה הישג אדיר שהצלחנו לסיים את אחד ממירוצי הסיבולת הקשים ביותר באנגליה ללא שום תקלה טכנית. הלאנסר היא מכונית עם פוטנציאל נהדר ואני מקווה שאוכל למצוא בה עוד מקום לשיפורים עם התקדמות המבחנים עבורה".

גרסת המסלול של הלאנסר תשתתף בעוד מספר אירועים עד לסיום השנה. הנהגים כך בקול קולקטיבי ומכריע, אומרים כי הם מאמינים שהמכונית לא תאכזב אותם. את אוהדי הקבוצה הוותיקים הם בטח הצליחו לעודד.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully