וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזראטי קמה לתחייה בגודווד

29.9.2008 / 9:36

אירוע "התחייה" בגדודווד ניפק לא רק אקשן על המסלול, אלא גם תצוגת אופנה מוטורית על ידי מזראטי

60 השנים אותם חוגגים בגודווד השנה, הצליחו למשוך 124,000 אנשים במשך סוף השבוע. תפנימו את המספר הזה כי הוא מלמד לא רק על חשיבות המאורע, אלא גם על תרבות מוטורית שאין כדוגמתה. מזראטי ניפקה לא פחות מ-13 מכוניות חובקות עשורים שונים, תקופות היסטוריות ומודרניות כאחד, כשמספר דגמים נדירים כגון הטיפו-61 וצמד מזראטי 4cms, שעטו על מסלול המירוצים בקרבות צמודים עם שאר המתחרות. אבל הבריטים, כמו גם מרבית האנשים שביקרו במסלול, זקוקים גם הם לכוס תה ועוגייה לשעת אחר הצהריים המאוחרת.

מזראטי הקימה לא רחוק מההמולה הכללית מעין הומאז' לתערוכה מוטורית משנות ה-60, שאת מסמר המופע סיפק השף ג'יימס מרטין שבבעלותו מזראטי מיסטראל נדירה כשלצידה ניצבת מכונית לא פחות קלאסית - מזראטי קווטרופורטה MK1 משנות ה-60.

האורחים ובעליהם של המכוניות הנדירות זכו גם לערב מסוגנן ומעודן במיטב מסורת האירוח הבריטית. משמפניות זורמות, לארוחות ערב כבדות ויקרות ומטעמים אקזוטים. את סיום האירוע חגגו בביקור ובהתרשמות מהתצוגה שכללה המחשה התפתחותית של מכוניות הספורט של מזראטי מתחילת שנות-60 המוקדמות ועד לימינו אנו, בהם אנו זוכים לצפות (בחלום רוב הזמן) בקווטרופורטה S ואחיותיה. יודעים לחגוג בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully