וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט מסירה את הלוט

באירוע עיתונאים מיוחד ומקדים לתערוכת פריז, חושפת שברולט רשמית את הקרוז, האורלנדו, הוולט והקאמארו. בקרוב אצלנו

קובי ליאני

צילום ועריכת וידאו: קובי ליאני

ג'נרל מוטורס האמריקנית ללא ספק מתחילה להפיק לקחים לאחר המשבר הכלכלי שפוקד אותה בשנים האחרונות והתוצאה היא ארבע מכוניות שאמורות להחזיר להם את הלקוחות אל אולמות התצוגה ואת הצבע ללחיים. מתוך ארבע המכוניות החדשות שחושפת שברולט בתערוכת פריז 2008, המכונית החשובה ביותר עבורנו הוא הקרוז. משפחתית סדרנית אשר תחליף בעתיד הקרוב את האופטרה הקוריאנית.

הקרוז הדשה מבוססת על שלד חדש לגמרי אשר ישמש את אופל אסטרה החדשה, את הקובלט הבאה ועוד מכוניות נוספות בקונצרן, כך שהיא תשמש למעשה כמכונית הגלובלית הראשונה של שברולט מסביב לעולם.

הקרוז הדשה תגיע אלינו בסופו של הרבעון הראשון של השנה והיא תימכר במקביל ומעל לאופטרה המוכרת. בשוק הישראלי היא תוצע בשלוש גרסאות מנוע אשר ימקמו אותה בשלוש רמות מחיר וקבוצות רישוי. בקבוצה 2 הגדולה תופיע הקרוז עם מנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית (במחיר מעט יקר יותר מהאופטרה, אך יתכן שעם מעט פחות אבזור מפנק כדי לשמור על מסגרת מחיר קבוצה 2). בקבוצה 3 תוצע הקרוז עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר ואילו אל קבוצה 4 היא תנסה לחדור עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס, זה המשרת כרגע בקפטיבה. לדברי ירון גורטלר, סמנכ"ל השיווק של UMI בישראל, למכונית זו צפוי ביקוש ער בזכות צריכת הדלק הנמוכה ובזכות חזרתו של הדיזל אל הקונצנזוס.

שניה להחשף רשמית היא הוולט, המכונית החשמלית החדשה של שברולט, אשר תציע לבעליה אפשרו לנסוע 64 קלומטרים עם אפס זיהום אוויר – על בסיס החשמל שנאגר בסוללות והנטען משקע החשמל הביתי. כמו כן, במקרה הצורך, הוולט מצויידת גם במנוע בנזין זעיר שנועד לטעון את הסוללות במקרה ואלה התרוקנו.

שלישית להשיל את הלות היא האורלנו – מובילת הנוסעים החדשה של שברולט. זו אמנם עדיין לא מוצגת בגרסת היצור המוגמר, אך זו תחליף בקרוב את הויוונט של שברולט והיא מציעה מלבד עיצוב מרשי במיוחד, גם תא נוסעים איכותי וכן 7 מושבים מלאים.

אחרונה חביבה היא כמובן הקאמארו החדשה. זו תגיע לישראל בקיץ הקרוב או לכל המאוחר בסוף שנת 2009. נכון לרגע זה ישנה כוונה לייבאה בגרסת מנוע ה-V6 בנזין חזק ומחירה אמור להיות 295 אלף שקל בלבד. כמו כן, נשקלת האפשרות ליבא באופן סדיר גם את גרסת השרירים שמצוידת במנוע V8 גרגרני. אנחנו בכל המקרה, נחכה להן בסבלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully