וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאזל הושלם: למבורגיני אסטוק

2.10.2008 / 11:40

למבורגיני התגרתה בנו עד אין סוף ורק עת פתיחת התערוכה החליטה לשחרר מאתנו את נטל הדימיון

קובי ליאני

צילום ועריכת וידאו: קובי ליאני

תגידו מה שתרצו על נוהג חסר ההתחשבות של טיזרים עוקבים, זה עושה את מלאכת השיווק פי כמה יותר אקזוטית. זה אולי מענה את חובבי המכוניות ללא פרופורציה אנושית אך כשהאיטלקיות מתגרות, תמיד יש טעם של עוד. בהתחלה זה היה המפלט, אח"כ הצמיג והחישוק, ולבסוף אלומות האור האחוריות. בין לבין למדנו להסיק כי מדובר במכונית ספורט שונה מכל דגם שאי פעם יצא משערי המפעל של היצרן האיטלקי והמשולש שנוצר בין שלושת יצרניות העל פורשה-אסטון מרטין-למבורגיני, גלש לפסים שונים לחלוטין ממה שהכרנו בשנים האחרונות.

כפי שדיווחנו כאן בטיזר האחרון, האסטיוק (חרב המטאדור) תהיה התשובה של החברה לראפיד של אסטון מרטין ולפורשה פנמרה. לכולן אגב, מבנה של מכונית סדאן גדולה עם ביצועים של רכבי-על. הלמבו תהיה מצויידת בארבע דלתות, מנוע מלפנים שנלקח מהגייארדו בנפח 5.2 ל' V10 וייתכן שייכנס לשימוש גם דגם TDI שנלקח מסדרות אודי (למבורגיני נמצאת תחת חסותה כאמור) , או אפילו שילוב של מנוע היברידי כלשהוא.

מלבד פרטים אלו, החברה שומרת את שאר הפרטים שנותרו לפרוספקט העתידי ורק תוספות אבזור יפארו את סביבת הנהג המהודרת. מיותר לציין שהתמונות קצת קשות לעיכול בייחוד לנוכח יצירות הפאר שליוו אותנו קרוב ל-40 שנה, אך כשהמלחמה עוברת לזירה אחרת, כולם מיישרים קו בלי להפסיד שנייה מיותרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully