וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה מכינה את האינסייט

2.10.2008 / 13:17

המשפחתית הירוקה של הונדה הגיעה לפריז עדיין בשמלת קונספט. זה לא מונע ממנה להישיר מבט אל האבולוציות ההיברידיות האפויות

קובי ליאני

צילום ועריכת וידאו: קובי ליאני

האיינסיט חוזרת לחיים לאחר היעדרות ממושכת ומביאה עימה עיצוב מחודש ואת טכנולוגית ה-IMA של הונדה. מכלוליה מבוססים על האחרונה במשפחה זו הנקראת "FCX CLARITY" והיא תגיע לייצור מלא רק לאחר תערוכת הרכב בדטרויט בשנת 2009. האינסייט היא התשובה (המאוחרת מעט) לפריוס המזדקנת של טויוטה, שהצלחתה המסחרית הגיעה גם לפתח דלתנו.

הונדה ערכה שינויים בכל המרכב הכוללים הפחתות גרר, הסטות אוויר, שימוש בנוזלים סמיכים יותר, והשלות משקל שונות בכדי להניב צריכת דלק טובה משמעותית מגרסאות שאינן היברידיות.
עיצובה החיצוני מזכיר לא במקרה את הפריוס ועם תצורת 5 דלתות ומספר מושבים זהה, יש להניח שתמצא את דרכה אל ליבו וכיסו של הנהג.

המרחב הפנימי נראה שופע ומספיק בכל אופן למשפחה הממוצעת, שגם לא תזהם את הסביבה בנסיעותיה המשותפות. האינסייט ההיברדית תצוייד במנוע 1.3 ל' אשר פולט 0 אחוז C02 וצריכת הדלק האופטימלית, תנוע בטווח של 25 ק"מ לליטר.


הונדה מצפה למכור כ-200 אלף יחידות מדגם האינסייט כשרק השוק בארה"ב כך הצפי, ישלשל לכיסה של החברה כמות דולרים שוות ערך ל-100 אלף מכוניות. המחיר הצפוי עומד על כ-19 אלף דולרים ליחדיה ושיווקה המסחרי יחל בחודש אפריל לשנת 2009. הייצור ייערך במפעל סוזוקה שביפן אשר צפוי לערוך השקה גם עבור מכונית הספורט ההיברידית של הונדה ה-CR-Z.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully