וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט מתברגנת בפריז

לצד האיביזה קופרה ואחיותיה, מחדירה החברה לראשונה מכונית סאלון אופנתית שהחידוש בה הוא בעיקר בשם

קובי ליאני

צילום ועריכת וידאו: קובי ליאני

סיאט חושפת את ה-Exeo הסאלונית, פחות כתשובה ויותר כאופציה סגמנטית נוספת לצד המשפחה המתרחבת. הפלטפורמה נלקחה כאמור מהדור הקודם של ה-A4 וכפי שניתן להתרשם מהתמונות, סיאט לא נגררו לחלומות עיצוביים מרחיקי לכת. החלק הקדמי מאוד מזוהה עם האיביזה שהוצגה לאחרונה עם יחידות תאורה מעוגלות בקימור כלפי מעלה וחלקה האחורי זוכה למבנה סדאן סולידי עם נפח מטען בגודל 460 ליטר. בהיצע העתידי תוצע גם גרסת 5 דלתות סטיישן שוודאי תהיה פופולרית בין נהגי המוניות.

ביחידות הכוח בחרטום ייכללו שלושה מנועי בנזין בנפחים הנעים בין 1.4 עם 102 כ"ס ועד למנועי 2.0 ל' TFSI עם הספק של 200 כ"ס, לצד כמות זהה של מנועי טורבו-דיזל בהספקים הנעים בין 120 ל-170 כ"ס. משודכים לאלו תהיינה תיבת הילוכים ידנית וכמובן תיבת ה-DSG של פולקסוואגן.

האקסו תוצע עם אבזור שופע הכולל ממשק ניווט מובנה, מערכת שמע משוכללת, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים חשמליים לנהג ולנוסע מעוטרים עור ואלקנטרה, נורות קסנון עוקבות ולראשונה תושק עם חלון-שמש, שאת משטחו השקוף מעטרים תאים סולארים קטנים הצוברים אנרגיה ומשתמשים בה בכדי לתפעל את מערכת האוורור ברכב.

מפרט הבטיחות עמוק ועמוס וכולל הגנה מפני "צליפת שוט", 8 כריות אוויר כששתיים מהן משתמשות בשסתום וויסות לחץ פרוגרסיבי, מערכת לניטור לחץ בצמיגים, מערכת בקרת יציבות –ESP, בקרת משיכה, בקרת עזר לבלימה ומערכת למניעת נעילת גלגלים.

האקסו תנסה להידחק בין יריבותיה הוותיקות כגון הפורד מונדאו, סיטרואן סי-5 , פיג'ו 407 וכן הרנו לגונה החדשה. אך בשל הדימיון ל-A4 ספק אם אנשים שיחפשו משהו יותר מפולפל ימצאו אותו בגרסה זו. המכונית תיוצר בספרד ויש להניח שתעשה את דרכה גם אלינו. על מחירים עוד מוקדם לדבר כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully