וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר לדור ה-X

2.10.2008 / 16:34

הג'יפ הבינוני של ב.מ.וו מצטרף למשפחה המתרחבת של רכבי הקרוסאובר תוצרת בוואריה. סולידריות צנומה

בשנים האחרונות, ב.מ.וו פרצה את גבולות האספלט והגיעה לשטח. גם בתחום העיצוב לא נשארו אדישים והציגו חזות וחזית מאוחדת תחת עיצוביו של כריס באנגל. אבל באמצע הדרך, התכנון של רכבי השטח נתקע בחול טובעני ובמתחרות עיקשות ממרצדס וולוו, שלא הרפו מהדוושה והציגו דגמי שטח טובים עם איכויות ניהוג שאינן נלקחות כמובן מאליו על ידי ב.מ.וו. אחרון ברשימת המצטרפים היה ה-X3 הבינוני אך עיצובו שהיה למעין דגם מוקטן של ה-X5, לא הציג שום דבר חדש מעבר להיותו מודרני יותר מאחיו הגדול.

כעת החברה חושפת את הקונספט X1 שאמור להשתחל בין ה-X5 ל-X3 ולייצר אופציה זולה ונגישה יותר לחובבי הקרוסאובר הקלים שרוצים מעט שטח והרבה אספלט ומדרכות. מהאיורים הראשוניים המוצגים לפניכם, ניתן כמובן להתרשם שהשמרנות כרגיל, נשמרת. ב.מ.וו מעולם לא היו הרפתקניים מעבר למידה הסבירה (טוב או לא, תלוי את מי שואלים) וכפועל יוצא מכך, ה-X1 לא חורג מהקווים המלווים גם את שארית המשפחה, גם הסאלונית.

אורכו נמתח על פני 445 סנטימטרים, בסיס הגלגלים עומד על כ- 276 סנטימטרים והוא נמוך בכ-108 מילימטרים מה-X3. על יחידות הכוח, לא מספרים כרגע אך הספקולציה הרווחת בין מסדרונות החברה, מדברת על החדרת מנועים מסדרת 3 ו-1 בנפחים של 2.0 ל' בורסיות של דיזל ובנזין בהספקים של 170 ו-177 כ"ס.

ייצורו יחל ככל הנראה בשנה הבאה במפעל הנמצא בליפזיג שבגרמניה והחברה מקווה לייצר כ-100,000 יחידות ממנו עד למחצית השנה שלאחר מכן. תמחורו יקבע לא מעט את המשך דרכו אך יש להניח שיהיה יקר משמעותית מסדרה 1 איתה הוא חולק מספר מאפיינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully