וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה יוקרתית - לקסוס IS250C

3.10.2008 / 8:28

גרסת הקבריולה של מכונית הסדאן מגיעה לפריז נטולת גג ועם אותה יחידת כוח כבעבר. עושה רוח

קובי ליאני

צילום ועריכת וידאו: קובי ליאני

למרות הדואליות הבלתי ניתנת להתעלמות, בלקסוס מצהירים שלמעט כמה פריטים כגון יחידות התאורה ,ידיות הדלתות, מכסה המנוע והמראות, למעשה מדובר בעיצוב חדש לחלוטין. באיזה עין בוחנת הם משתמשים לא ידוע בידיוק, אך החידושים כוללים נורות LED מלפנים, שמשה אחורית בזווית חדה יותר, ופרופיל כללי מעט יותר מחודד.

החרטום נשאר עם מנוע משפחתי מוכר מצוייד בנפח 2.5 ל' V6 המנפק 205 כ"ס כפי שנמצא בשימוש הסדאן ובעוד כמה גרסאות מבית לקסוס ויש להניח, שגם הדגם העתידי של החברה ה-350 יעשה שימוש באותה יחידה.
גרסת הקבריולה מעוטרת בגג עשוי אלומיניום שאת כל תהליך קיפולו מסיימת המכונית תוך 20 שניות בלבד. עיצובו אמור לשמר (עד כמה שניתן) את איכויות הניהוג של הלקסוס מבלי לפגום בחרישות תא הנוסעים.

כמו כן, לקסוס השקיעה מאמצים בהגנת הנוסעים בכדי להשיג ציון מירבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק. את אלו מקווה להשיג באמצעות תוספת של כריות אוויר גדולות יותר ומבנה מחוזק, עם קורות ריסוק סופגות.

תא הנוסעים מציע את הטוב מכל העולמות וכשהגג מופשל, היו סמוכים שיידעו שאתם בסביבה. הלקסוס IS250C מצויידת במערכת אודיו תוצרת "Mark Levinson", לה כ-12 רמקולים מפוזרים בחלל התא. מחירים עדיין לא פורסמו אך את השקתה הרשמית תערוך ברבעון השני של 2009 ברחבי ארה"ב. אלינו היא כנראה תגיע מעט מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully