וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגאן רוצה גביע

4.10.2008 / 9:51

רנו רק חשפה את המשפחתית החדשה וכבר מציגה גרסת קופה ומירוץ לצד המצטרפות המוזרות. כן, בפרט האונדליוס

קובי ליאני

צילום ועריכה: קובי ליאני

הרנו מגאן, מצטרפת אל הגולף המחודשת בעוד כמה שבועות למלחמה על התואר הכי נחשק. בינתיים היא מציגה את המגאן-Trophy וכפי שהעבר מלמד, דווקא על מסלולי המירוצים רנו הצליחה לייצר ניגוד מוחלט לתחושה הפחות חיובית מדגמי הייצור הבסיסים. עם ניצחונות בפורמולה-1, ראלי, ומכוניות סאלון, המוניטין ההישגי צועד לפניה. יש גם מירוצים סדרתיים כמובן, לשם היא שולחת כלי-רכב מכל הסגמנטים האפשריים, כולל משאיות.

המגאן קופה משתתפת מזה כמה שנים במירוצי מסלול מסדרת - WRS, שהם למעשה אירוע פתוח לכל מי שברשותו מכונית הנתמכת במערכות הטכניות של רנו. משתתפות בו גם מכוניות פורמולה ישנות מסדרות פורמולה-רנו ופורמולה-3 אם כי באירועים סגורים. גם המגאן, לוקחת בו חלק פעיל מאז 2005. גרסת הבסיס החדשה לבית רנו, מציגה את העיצוב החדש במראה הרבה פחות קיצוני וצעקני. שלא כמו החריגות המשונות שהיו נחלתו של הדגם המשפחתי הקודם, בחרה הפעם החברה ללכת בקו הרבה יותר סולידי. החזית מאוד מאופקת כמו גם הישבן ואפילו גרסת המירוץ, למראות החזות המשחרת לטרף ודלתות השחף הנפתחות השמיימה, לא מתפרצת החוצה כנחשול הורמונים.

אז מה בכל זאת יש? ובכן, מנוע. ולא גרסת בסיס רדומה, אלא יחידת V6 בנפח 3.5 ל' שחופנת באורווה לא פחות מ-360 כ"ס אותם צריכה הרנו להצמיד לאספלט. עבור כך היא נזקקת לכמה שינויים אירודינאמיים ואלו כוללים הוספת דפיוזר אחורי, כנף אחורית מוגבהת והסטות אוויר לצד בתי הגלגלים. שיפורים אלו מקנים למכונית הפחתת גרר של כ-15 אחוזים ותוספת של 20 אחוזים בכוח המשיכה המוסט על ידי הכנף התחתונה.

גרסה זו עדיין בשלבי פיתוח ותמשיך להיות כך במהלך שנת 2009. את ההרכבה של הקיט הספורטיבי תעשה סדנת "אלפיין" המזוהה עם כמה מדגמי רנו השרירים מעברה המפואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully