וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות העיצוב של פיג'ו - יש מנצח

5.10.2008 / 11:08

פחות מחודש לאחר שפורסמו עשר הפינאליסטים, פיג'ו הכתירה היום את המעצב המבטיח מכולם שרואה את העתיד

לפני כחודש הכריזה פיג'ו על 29 מועמדים קדם סופיים אשר יתחרו על מקום בגמר תחרות העיצוב לשנת 2008. הסינון לא היה פשוט והחל מכמות לא קטנה של כ-2,500 צעירים אשר הגישו את החלום הויזואלי שלהם מגובה בתקוות גדולות. במשך תקופת ההמתנה, קוצצה הרשימה כאמור עד ל-29 מועמדים ומעט לאחר מכן לעשרה בלבד שגרסו ציפורניים בציפיה לרגע המכריע.

פיג'ו הטילה על המשתתפים משימה למצוא (ולהמציא), עיצוב גלובלי המסוגל להשתלב בכל מקום ובכל עת. אלו ששרדו את גזר הדין הראשוני ביותר והגיעו קרוב מאוד לגמר, נראו מאוד נרגשים בלשון המעטה ועשרת המתמודדים שהגיעו לקו הסיום, מקווים שעיצוביהם מאפיינים את בחירת הקהל.

המנצח השנה, הוא בחור צעיר בן 25 מקולומביה בשם קרלוס טוררס. עיצובו זכה במירב הקולות שלכם וכן בתמיכת חבר השופטים מבית פיג'ו. שמה של המכונית העתידנית שלפניכם היא RD והרושם החיצוני מאשר את התחושה הכללית, שיש בנו עדיין סוג של איפוק בכל מה שקשור לעיצוב. עם 3 גלגלים, חיפוי מבני של אופנוע כבד וכידון, התוצאה הסופית מזכירה משהו מעולמו של גיבור קומיקס מוכר.

הניצחון בתחרות זו, זיכה את הקולומביאני בלא פחות מ-10,000 אירו (כ-50 אלף שקלים). אך כעת עליו לעמוד במשימה הקשה מכולן ולהביא את הדגם לייצור מלא, שיערוך את הופעתו הראשונה בתערוכת הרכב בשנגחאי בשנת 2009. למקום השני אגב, הגיע המעצב הטורקי – אמרי יאזיכי עם ה-Ego הדו גלגלי שהמיוחד בו, הוא היכולת לנוע באופן לטרלי על ציריו. העיקר שממשיכים לחלום.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully