וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ל-MX5

5.10.2008 / 11:41

מאזדה מותחת את חיוכה של הרודסטרית ומוסיפה לה כמה נגיעות קלות בתוספת 500 סיבובי מנוע ותיבת הילוכים חדשה

המיאטה הקטנה מעולם לא סבלה ממשבר עיצובי וגם הפעם, שום דבר לא יגרע ממנה מאומה. לאחר כמה הדלפות קטנות ונסתרות לרשת, מאזדה העלתה את ה-MX5 לבמה בפריז לאחר מתיחת פנים של אמצע החיים. הניתוח הראשון כך אומרים בחברה, מנסה להשוות לה את המראה השרירי של ה-RX8 הספורטיבית, למרות שזו וותיקה יותר מהמיאטה של הדור הנוכחי.

בגריל הקדמי נפער פתח יניקה רחב יותר המזכיר מעט (דווקא) את גרסאות הסדאן והקומפקט של המאזדה 3, הפגוש האחורי הוחלף כמו גם חלק מהנורות המשמשות את הדגם הנוכחי, לעיצוב מעט יותר מעוגל, כשאת המהפכון החיצוני הזעיר, משלימים חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש בקוטר של 16 ו-17 אינטש. מספר צבעים שגרתיים נוספו ואלו כוללים גוון צהוב ואלומיניום. תא הנוסעים, נשאר למעשה ללא שינוי מהותי כשרק תוספת של כסאות ספורט רקארו בדגמים נבחרים מוצעים כעת כאופציה וקונסולה מעט יותר מודרנית במונחי חומרים.

יחידת הכוח מקבלת תוספת של 500 סל"ד נוספים ושידרוג קל לרכיבי המנוע בדגם ה-2.0 ל'. הספקה של המיאטה נשמר עם 160 כ"ס אך שינויים נעשו גם במערכת המתלים אשר הוקשחה ויעניקו לה יכולת גבוהה מבעבר ומהנה יותר. תיבת ההילוכים הידנית (6 יחסי העברה), תהיה חלקה יותר ומהירה עם מעטפת של קארבון סביב המכלולים.

המיאטה המתוחה תוצע החל מ-2010 בארה"ב אך אלינו תגיע מוקדם מכך. החברה מודיעה כי תחל לשווקה מאמצע שנת 2009 ברחבי אירופה ומכוון שמדובר בדגם הנמכר בישראל, הנחיתה שלה כאן תהיה מהירה כפי שנעשה עם ה-MX5 הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully