וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאיפות מוקדמות

השירוקו החמה בקושי נגעה בכביש ציבורי וכבר עטו עליה קבוצה של משפרים. ABT לקחה אותה לסיבוב בסדנה

סדנת הרכב של ABT יודעת לזהות פוטנציאל. לפעמים זה קורה עוד בטרם איש שמע כי מכונית חדשה עושה את דרכה לכביש הציבורי. כך זה במקרה השירוקו שלמרות הופעתה המוגבלת באולמות תצוגה ברחבי אירופה, עדיין איננה נדחפת באגרסיביות על ידי המכונה המסחרית של פולקסוואגן.

רק במקרים נדירים, פוסחת הסדנה על דגם נפוץ מהיצרנים הגרמנים ובפרט פולקסוואגן. וודאי אם שמו נקשר עם השילוש המקודש -GTI . הוסיפו לכך עיצוב פופולרי וספורטיבי הקורץ לצעירים אחוזי תזזית והנה לכם מתכון בטוח לכרטיס כניסה לאחת מסדנאות הרכב המובילות בעולם.

השיפורים החלו כרגיל, עם המראה החיצוני שנוטל את כל הסממנים האפשריים אותם מציעה הסדנה. ABT הלבישו צמד חצאיות ספורטיביות לצד הדלתות הקדמיות, כנף אחורית גבוהה, ספוילר קדמי אגרסיבי עם פתחי יניקה עצומים, דפיוזר מוצמד לתחתית פגוש הישבן עם ארבעה מפלטים (שניים בכל קצה) וחישוקים תוצרת BR או AR (תלוי בכם), בקטרים של בין 18 ל-20 אינטש. כמו כן, ניתן להוסיף למכונית שיפורי שלדה כגון הנמכות מתלים מוגבלות ל-30 מילימטרים ובלמי דיסק בקוטר של 345 מילימטרים.

בשל הבדלי העוצמה בין טווח המנועים, ABT הקנתה גם לגרסאות קטנות הנפח כגון ה-1.4 ל' TFSI תוספת של 40 כ"ס מגרסת הבסיס (160 כ"ס), כשהדגם הבכיר ביותר בחבורה לו 2,000 סמ"ק מוגדשים, דוחף כעת 240 כ"ס במקום 200 בדגם הרגיל. בכך למעשה, מסתיים לו השדרוג הראשון תחת הטיונר הכמעט ביתי של פולקסוואגן, אם כי כמיטב המסורת, יגיעו חזקים וטובים יותר.

השירוקו הבסיסית תגיע לכאן ממש בקרוב, אך על גרסאות ABT וחברותיה, נאלץ להמשיך לקרוא ולחלום מרחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully