וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשוקה חשמלית

12.10.2008 / 11:15

לקראת עתיד ירוק ובלתי נמנע, סדנת RUF הגרמנית נותנת מענה מיידי לרואי השחורות שהספידו את הספורטיביות הזללניות

סדנת RUF הגרמנית עמלה זה תקופה ארוכה על גרסה חשמלית לפורשה. זה התחיל עם תכניות עבור הקיימאן 3400 שיצאה תחת ידיה וחגגה עבורה 25 שנים להיווסדה. מהנדסי הסדנה הסבו את הרעיון דווקא לעברה של ה-911 (977), בגין היותה גדולה יותר ובעלת יכולת קירור טובה יותר עבור הפרויקט החשמלי.

את מנוע הבוקסר, RUF החליפה במנוע חשמלי תוצרת "AC MAGNETS", מונע בעזרת סוללות ליתיום תוצרן אקסון הבריטית. אלו כוללים קבוצה של 96 יחידות אנרגטיות המוסיפות משקל של כ-550 ק"ג למבנה הכללי שהתייצב על 1.9 טון (לעומת משקל סטנדרטי של 1.4 טון). ההספק הכללי (המשוער) עומד על כ- 204 כ"ס עם לא פחות מ 65 קג"מ המאיצים את הגרמניה הכבדה ל-100 קמש בפחות משבע שניות. טווח הנסיעה בין טעינות הוא כ-250 עד 300 קילומטרים (תלוי בסגנון הנהיגה כמובן), מהירותה המרבית נושקת ל-230 קמ"ש המתורגמים לכביש על ידי הנעה אחורית הנעזרת בתיבת הילוכים ידנית, עם שישה יחסי העברה.

הסדנה חושפת כי אף על פי היותה קונספט חשמלי ראשוני בלבד - תמשיך בקו הנוכחי על מנת לייצר אלטרנטיבה ראויה לנוכח השינויים הכלכלים המתרחשים. עד כמה גרסה זו תהיה קרובה לדגם הייצור? אין כרגע שום מילה רשמית הבוקעת מחדרי המהנדסים. יחד עם זאת, מכוון שפורשה היא הראשונה שהצליחה לשלב בצורה פרקטית את הרעיון, נפתח כאן צוהר עבור היצרניות אחרות לבדוק את הרעיון.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully