וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לטנדר של מאזדה

16.10.2008 / 16:15

רכב העבודה הקשוח של היצרן היפני מתחדש במראה מעוגל, אבזור משודרג וגימור מודרני

טנדרים הזוכים למתיחות פנים של אמצע החיים, לא בהכרח מצביעים על קפאון. המאזדה BT-50 הוצג רק לפני כשנתיים ולמרות שאינו נמכר בארה"ב, זוכה לחסדיו של הקהל האוסטרלי שרואה בו חלופה לא רעה לצלוח את המדבריות הארוכות.

מתיחת הפנים מגיעה סמוך מאוד להצגתו המחודשת של הטויוטה היילקס שינחת כאן בקרוב. שניהם וכל אחד לחוד, עדיין לא מספקים קרב צמוד דיו לאיסוזו די-מקס, שמאז שהגיע לכאן כממשיך דרכו של האיפון, נטל את ההובלה והשאיר את הקבוצה הרחק מאחור. מאזדה משיקה כעת בבריטניה את ה BT-50 החדש וצריך לעמול קשה במיוחד, על מנת למצוא את ההבדלים בינו לבין הדגם המוחלף.

מאזדה מצהירה כי איכויות המכונית שופרו במידה ניכרת, גם באיזור תא הנוסעים, בפרט בגרסה אחת הנקראת "אינטרפיד" (רחוק מכאן כנראה), שתזכה את הנהג והנוסעים בכיסאות עור ובמנוע טורבו-דיזל, בנפח 3.0 ל' 156 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים.

השינוי מבחוץ, כולל שיפורים די בסיסים. ביניהם גריל חדש לחלוטין ומודרני יותר - בהתאם לקו הנוכחי במאזדה, החלפה של מכסה המנוע לצד צמד אלומות תאורה חדשות ופנסי ערפל משולבים בפגוש קדמי בעיצוב אגרסיבי יותר. החלון האחורי המפריד בין תא הנוסעים לקבינה, עובה במעט לבידוד טוב יותר. כמו כן, נוספו אפשרויות צבע חדשות הכוללות מראה מושחר ועוצמתי המשלב בתי גלגלים הצבועים בגוון אפור כשמתחתיהם חישוקים חדשים בקוטר 16 אינטש.

האבזור כך נמסר, שומר על כל מאפייניו של הדגם הקודם. התוספות המשמעותיות נמצאות בתחומי הממשק שם יתברכו כל הדגמים כסטנדרט במערכת אודיו משוכללת, שקעים נוספים לנגנים וכל מה שצריך בכדי להעביר את יום העבודה בנעימות.

המפרט הבטיחותי לעומת זאת, לא שונה כלל. זה עדיין כולל ABS כסטנדרט בכל הדגמים עם צמד כריות אוויר לנהג ולנוסע.
יחד עם כל השינויים האופנתיים, מאזדה מפרסמת כי ה-BT-50 לא מתברך בשום בשורה דינאמית חדשה או בשינויי ממדים כלשהם. אורך המרכב עובר במעט את החמישה מטרים, כשאת איזור תא המטען ניתן לאתגר עם משקל נשיאה העומד על 1220 קילוגרמים ואת מימד השימושיות בעזרת חיפוי קבינה ננעל בגובה של 46 סנטימטרים.


מחירו בבריטניה מתחיל מתג של כ-10,000 פאונד לגרסת הבסיס דהיינו- 2X4 חד קבינה, כשאת הרשימה תסגור גרסת האינטרפיד המאובזרת עם מחיר של 17,000 פאונד שהם כ-108 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים. מועד הגעתו לא ידוע כרגע, אך יש להניח שלא יאחר להופיע כאן בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully