וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בכבישים: 7 הרוגים במהלך השבוע האחרון

חול המועד סוכות לא הביא עימו אתנחתא גם לקטל בכבישים. במהלכו נהרגו 7 בני אדם בחמש תאונות קטלניות

גם החופשה הרובצת על מרבית תושבי ישראל לא מצליחה לצמצם כנראה את החולי הבלתי-פוסק. תאונות הדרכים סיפקו בשבוע האחרון כמה כותרות מזעזעות בגין אופי התאונות עצמן, שחלקם גם חשפו את אופיו הרצחני של הנהג הפוגע. הרשות הלאומית מפרסמת היום את הדו"ח השבועי לתאריכים שבין ה-13 ל-19 באוקטובר, כשאת הבשורה הקשה ביותר מביאים עימם עוברי האורח בכבישים שספגו 3 הרוגים.

בתאונה שהתרחשה לפני כיומיים בה היה מעורב נהג בתאונת פגע וברח, נהרגה תושבת הרצליה מפגיעה ישירה של מכונית פרטית (ג'יפ) ברחוב אבן גבירול. בכביש 4, פגע רכב פרטי בהולך רגל והרגו ובדיר חנא, נהרג אדם מפגיעה ישירה של קטנוע. שתי תאונות נוספות, גבו עוד ארבעה הרוגים. בתאונה שתפסה דיון ציבורי מעמיק בשבוע שעבר, נהרגו שני אנשים בהתנגשות חזיתית של שני כלי-רכב בכביש 444 בין צומת אלעד לצומת רנטיס.

כביש זה , גבה בשנה האחרונה לא פחות משישה בני אדם בתאונות קשות מאוד. את מניין הקורבנות השבועי, סוגרים שני בני אדם, אחד מהם רוכב קטנוע שנהרג מפגיעת מכונית פרטית ונפטר מפצעיו בשלב מאוחר יותר כשבשניה, נהרגה נוסעת מפגיעת חזית-צד בירושלים בצומת הרחובות גולדה מאיר ויגאל אלון.

חודש אוקטובר גבה עד כה כ-15 בני אדם בתאונות קטלניות ברחבי הארץ. זוהי עלייה של אחוז אחד בכמות ההרוגים הכללית לשנת 2008 לעומת התקופה המקבילה, העומדת כעת על 348 בני אדם. עד עתה נהרגו בכבישי מדינת ישראל כ-30,030 בני אדם מהם 4,788 בני נוער וילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully