וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה מהסרטים

פאנץ'-ליין על חשבונו של מנחה תכנית הלילה של NBC, ג'יי לנו. חברת "מייסיס" תובעת את המגיש הוותיק על רכישה לא חוקית של ענתיקות בשווי 1.7 מיליון דולר

מתנת פרישה למר לנו. שמונה חודשים לפני שהוא מסיים את תפקידו כמגיש תכנית הלילה (מוחלף על ידי קונאן אובראיין), עלתה לפני השטח ידיעה דרך עיתון ה"בוסטון הרלד" על כתב תביעה, בו מצויין כי הבדרן רכש בדרך לא כשרה מכונית קלאסית מדגם דוסנברג ששוויה כמעט מיליון וחצי דולר.

את כתב התביעה, הגישה בתו של ג'ון שטראוס, מי שנחשב ליורש הכתר של "מייסיס" ונפטר לפני זמן מה. ג'יי לנו אשר נחשב לאחד מאספני הקלאסיקות המובחרים בעולם, מחזיק באמתחתו מתחם ענק המשתרע על לא פחות מ-20 דונם, בו הוא מתחזק קולקציה של מכוניות שהישנה בהם עוברת את מחסום גיל המאה. בין יצירות הפאר ניתן למצוא בוגאטי אטלנטיק, מקלארן F1, למבורגיני מיורה ואחת- דוסנברג מודל J משנת 1931, סביבה רוחשת התרעומת.

לנו רכש את הדוסנברג יחד עם רולס-רויס משנת 1930 ששוויה 180 אלף דולרים, מחברה המחזיקה בחניון תת-קרקעי בעיר ניו-יורק. את הליך הקנייה ביצע דרך מכירה פומבית שערכו הבעלים של החניון אך כעת 3 שנים אחרי, נחשף כי נעשה מעשה, ספק שלא כדין. בתו של שטראוס המנוח המטפלת בתביעה טוענת, כי לאחר שהבדרן לא הצליח לשכנע את אביה למכור לו את המכונית, פנה האיש והסנטר לחניון ששימר את הדוסנברג מעל ל-50 שנה.
מדוע לחניון? משום שהתברר כי שטראוס שהחזיק בענתיקה, לא שילם אחזקת חנייה עבורה במשך שנים וצבר קנסות בשויי של 30 אלף דולרים. כשמיאן לשלמם, הוציאה חברת החניון את הדוסנברג למכירה פומבית, על מנת לכסות את החובות שנערמו.

לנו קפץ על המציאה, רכש את המכונית ולא עלה על דעתו, כי בשלב כה מאוחר, תזכר בתו להגיש תביעה על עסקה שעל פי כל הממצאים, התבצעה דרך הסדר מוסכם. לנו מסרב להגיב לעת זו, אך כפי שאמרו מקורבים לו - "בית המשפט יכריע". צרות לפני הפנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully