וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים ליום שאחרי?

ערן טננבאום

21.10.2008 / 19:21

החגים נגמרים וענף הדו גלגלי בישראל חוזר לשגרה. עוד השבוע, מתקיימים שני אירועים מעניינים, אז שימו קסדה ובואו לראות

זהו, החגים כמעט מאחורינו, ולפחות חלק מהיבואנים בענף לא מחכים לתחילת שבוע הבא בכדי להכריז רשמית על חזרה לשגרה, וחוגגים את הסיום חודש החגים כבר מחר - ברביעי (22 לאוקטובר).

על הבוקר, יחנך באופן רשמי אולם התצוגה החדש של חברת 'גלובל אקו'. זו האחרונה הינה יבואנית של קטנועים חשמליים לארץ, וחרף העובדה כי היבוא החל לפני קצת יותר משנה, רק מחר יפתח אולם התצוגה הרשמי ברחוב נח מוזס 20 שבתל אביב. באולם התצוגה החדש יוצגו מגוון הדגמים שהחברה מייבאת, כשביניהם גם ה-EVT168, עליו כבר סיפרנו לכם בעבר. להזכירכם, מדובר בקטנועים המונעים על ידי חשמל, ואינם צורכים דלק כלל. רישיון בסיסי לקטנוע מדגם 2A הינו די והותר לצורך רכיבה חוקית על רוב דגמי החברה.

חברת 'גלובל אקו' היא לא היחידה שאינה טומנת ידיה בצלחת, שכן חברת 'מבט קדימה' יבואנית המותג 'יוסאנג' לארץ, מסמנת גם היא את החזרה לפעילות שותפת עם סיומם של החגים עוד השבוע, ולא ממתינה לזה העתיד לבוא אחריו.

ביום חמישי ה-23 לאוקטובר, יפתח (או יותר נכון - לא יסגר) אולם התצוגה של חברת יוסאנג, לטובת אירוע לילי מיוחד. החל מהשעה 19:00, תחת הכותר - 'לילה לבן', יאויש אולם התצוגה הראשי של החברה הממוקם ברחוב מנחם בגין 19 בתל אביב, באנשי מכירות, די-ג'י, בר קפה וכיבוד קל, במהלך כל הלילה.

בנוסף למוזכרים לעיל, ייהנו המגיעים למקום מהטבות גדולות במידה ויחליטו לרכוש אופנוע, קטנוע או טרקטורון של חברת יוסאנג, כמו גם מהנחות גדולות על אביזרים וציוד המיועדים לעונה הגשומה שבפתח. הזדמנות מעולה להנות מחוויית קניה אחרת, במיוחד לכל העסוקים בינינו, שלא מספיקים לעשות את הרכישות הללו במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully