וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה כוכבי ריסוק לגולף החדשה

22.10.2008 / 9:42

גם הדור האחרון של המשפחתית הקומפקטית לא שובר את המסורת. מקבל את מלוא הכוכבים מבוחני ADAC

בפולקסווגן מעולם לא דרכו במקום בכל הקשור לסעיף בטיחות הנוסעים. הגולף החדשה שהוצגה רק לאחרונה, זכתה לשבחים בגין החידושים בסעיפי התכנון וההנדסה ומסתבר, שהבטיחות הכה חשובה, עשתה עוד כמה צעדים קדימה עם השגת ציון מרבי של חמישה כוכבים ו-36 נקודות מתוך 37.

את מבחן ריסוק החזית (64 קמ"ש), צלחה הגולף עם 16 נקודות מתוך 18 אפשריות. שבחים מצד הבוחנים ניתנו על שימת דגש בנושא הגנת הברכיים שם צויידה הגולף בצמד כריות אוויר. תא הנוסעים נשאר שלם, עם פגיעות מינוריות בתחומי התא. כמו כן, צויין כי בגין השילוב של טכנולוגיה חדשה בתחומי חגורות הבטיחות, הגולף הצליחה לספק ערך מוסף ליושבים מאחור והגנה אפקטיבית יותר משארית הקבוצה. חלקו השני של המבחן שכלל ריסוק של המרכב (הטחתו) סביב עמוד מקובע במהירות של 50 קמ"ש, הניב ציון של 18 נקודות מקסימיליות. גם בחלק זה, הגולף קיבלה ציון גבוה מאוד ושמרה על יושביה מכל פגע.

בנושא בטיחות הילדים, הגולף הצליחה לספק תוצאות טובות למדיי. שיפור נרשם ביכולת הספיגה של כריות האוויר עבור ילדים בגילאי שנה ושלוש, אך הנחיות בדבר ניתוק הכריות והתקנת כסאות הילדים, משום מה, מעורפלות למדיי ואינן מובנות.

סעיף הגנת הולכי הרגל, עדיין נחשב לעקב אכילס כמעט לכל היצרניות והגולף, למרות שהשיגה כאן ציון של שלושה כוכבים מתוך ארבעה, עדיין נמצאת מרחק מה משביעות רצון. הבוחנים ציינו כי למרות השיפור של מבנה החרטום והפגושים שהוחלקו והוגמשו, עדיין מדובר בפגיעה (40 קמ"ש) המונעת מהגולף מעבר מוצלח יותר של חלק זה, ולכן השיגה רק 22 נקודות מתוך 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully