וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש בעל מברשת הזהב

27.10.2008 / 8:58

'אלכמיסט' לקחה את האסטון מרטין של ג'יימס בונד וטבלה אותה בזהב טהור. דיסקרטיות מעולם לא הייתה הצד החזק של 007

להיות ג'יימס בונד זה לחיות על הקצה, גם אם זה אומר להתנסות בכל מיני דברים מוזרים. אבל האספקט המוטורי תמיד סיפק את מירב הכותרות, כל שנה, כמו שעון. "מה קורה עם המכונית בסרט", תמיד שואלים המבקרים? איכשהו מצליח 007 לשבור את המכונית לחתיכות מבלי לאבד שנייה מיותרת ביסוריי מצפון.

אבל ספק אם את האסטון מרטין הזו, אותה עיצבה חברת 'אלכמיסט' בראשותו של זא'ק בלאנק, ימהר להשמיד הסוכן בשירות הוד מלכותה באותה קלות דעת, גם אם מדובר בהגעה לבכורת הסרט בלבד. בלאנק לא זר לעיטורי זהב כפי שעשה בעבר עם כמה מדגמי בנטלי. חלקם אף הגיעו לידי אושיות מעולם המוסיקה השחורה, החייבים להתהדר במיטב התוצרת הנוצצת והגרנדיוזית כפי שמחוייב מבורחי הגטאות.

למעשה, שייכת האסטון מרטין ליורשי העצר של הנסיך פרנצס'קו ריספיולי מפירנצה. את המכונית מציעים יורשיו למכירה באירוע פומבי אשר ייתרחש במגרש ארל שבלונדון כשכל ההכנסות ממכירת הדגם, ילכו לצדקה. על עיצובה מדבר בלאנק, בעיקר במונחי אבזור. "תשכחו את כל מה שהכרתם עד היום במונחי תוספות יוקרה. כאן תקבלו את אצבע המידאס של היוקרה". אומר על ה-DB7.

אלא שהתוצאה הכללית של האסטון המוזהבת לעומת שאר הפרויקטים, נראית קצת כמו חצי עבודה. למרות 24 הקאראטים המצפים את עורה, כמו גם שבעת היהלומים המפוזרים על גביה, קשה לומר שמדובר ביצירת פאר מושלמת שהשחקן דניאל קרייג ישמח להופיע עימה בפמיירת סרטו החדש, שאוטוטו עולה על המסכים ברחבי העולם. אם כבר זהב, אז עד הסוף.

עוד נוסיף בעניינו של השחקן, כי לאחרונה העניקה לו חברת אסטון מרטין את הפריבילגיה לבחור איזה דגם שהוא רק חושק בו לשימושו הפרטי, עם אופצית כניסה למסלול הניסויים של החברה בכל עת שרק יבחר. תגובתו לשי הנהדר? "אני גר בלונדון ולהכנס לשם עם אסטון מרטין בסמטאות הדחוקות, זה לא בידיוק רעיון טוב". Q, בהחלט היה מסכים איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully