וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארטינג: מתקרבים לקו הסיום

27.10.2008 / 13:56

עם מירוץ אחד לסיום עונת מירוצי הקארטינג, החזרה מהפגרה לא הדירה את רגליהם של המתחרים מהמצערת. צפוי סוף מרתק

עונת המירוצים המרתקת של ליגות הקארטינג בישראל, עומדת ממש לפני סיום. המתחרים אשר חזרו לאחר פגרה בת 7 שבועות, הגיעו בהרכב כמעט מלא כאשר רק אלוף ישראל לשנת 2007 יואב גולדבוים, נעדר בשל שהייה מחוץ לגבולות ישראל ובכך מאבד הוא את הסיכוי לשמור על התואר.

מסלול 'מרכז הקארטינג לטרון' אירח את הסבב השישי בליגה ביום שישי האחרון כשעל הגריד מתייצבים 10 נהגים. את חצי הגמר הראשון, מסיים בראש הרוקי דודי סטרוסלסקי מקבוצת 'פרוקארטינג', חמש מאיות השנייה לפני חברו והטוען לכתר עומר מנור. את הפתעת המקצה מנפק צעיר המשתתפים ירין שטרן, שמסיים במקום השלישי לצד חבריו מ'פרוקארטינג'. סלבה אנסימוב מקבוצת 'מגה קארטינג PCR' המוביל את דירוג הנהגים מסיים רק חמישי.

את המקצה השני מסיים אנסימוב במקום השישי כשלפניו במקום החמישי נמצא מנצח המקצה הראשון סטרוסלסקי. מנור שסיים שני את מקצה חצי הגמר הראשון, שב וזכה במיקום זהה, כשאת המקום הראשון הפעם תופס ולרי ווסקובויניקוב מקבוצת 'מגה קארטינג PCR'. למקום השלישי מגיע חברו לקבוצה אדר לוי, כשאת הפוזיציה הרביעית, תופס אלי סאיג. למרות הסיום במקום השני, ספג מנור עונש שהורידו למקום השלישי בסיום המקצה.

לאחר שני חצאי הגמר, את ה'פול פוזישן' במקצה הגמר, תופס בפעם השלישית ברציפות סטרוסלסקי כשליצדו ולמרות הענישה, מתמקם מנור בן קבוצתו. את השורה השנייה מאכלסים סאיג ו-ווסקובויניקוב. תאונה בפנייה הראשונה שלאחר הזינוק, שולחת את ווסקובויניקוב לפרישה מוקדמת בשל תקלה.

לאחר הפסקה קלה במירוץ להסדרה מחודשת ואומדן נזקים, התייצבו שוב הנהגים במקומם. עם הזינוק תופס מנור את ההובלה כשצמוד מאחור נמצא סטרוסלסקי. אנסימוב, שמצליח לטפס ארבעה מקומות, תופס את המקום השלישי עד לסיום המירוץ. את דגל השחמט רואה ראשון מנור שעם הישג זה, מטפס מעלה עם 95 נק' אישיות בדירוג הנהגים ופותח מחדש את מאבק האליפות.

'טווין קאפ' - קאמבק מרשים

במסגרת מירוצי הקארט הדו-מנועי, המירוץ האחרון הזניק 14 מתחרים לסיבוב השביעי של אליפות ישראל שנערכה אף היא בלטרון. את הפתעת השנה, אולי של השנתיים האחרונות, סיפק רועי כץ שחזר אחרי היעדרות ארוכה מהתחרויות. את המירוץ מסיים כץ בפועל שלישי, אך הוא מוקפץ לראש לאחר שדביר בלנגה ועמית פוקס נענשים ומורדים למקום השני והשלישי בהתאמה.

אור הירבי, אשר מוביל את טבלת הנהגים עם 171 נקודות, נאלץ לפרוש בשל תקלה טכנית ולמעשה מגיע רק למקום השמיני. עם מירוץ אחד לסיום העונה, הפער בין הירבי המוביל, לבין בלנגה במקום השני עומד על 19 נקודות, מה שמבטיח סיומת מותחת במיוחד, כפי שצפוי לנו בקטגוריה הבכירה.

תוצאות המירוצים וטבלאות דירוג

'פורמולה ימאהה' מירוץ מס' 6:
1. עומר מנור - 'פרו קארטינג'
2. דודי סטרוסלסקי – 'פרו קארטינג'
3. סלבה אניסימוב – 'מגה קארטינג PCR'
4. אלי סאיג
5. ציון סופר - 'מגה קארטינג PCR'

טבלת 'פורמולה ימאהה' לאחר מירוץ מס' 6:
1. סלבה אניסימוב, 'PCR מגה קארטינג' – 103 נק'
2. דודי סטרוסלסקי, 'פרו קארטינג' – 102 נק'
3. עומר מנור, 'פרו קארטינג' – 95 נק'
4. ציון סופר, 'PCR מגה קארטינג' – 84 נק'
5. יואב גולדבוים, 'מגה קארטינג' - 66 נק'

'טווין קאפ' מירוץ מס' 7:
1. רועי כץ
2. דביר בלנגה
3. עמית פוקס
4. גל גרינברג
5. ברק ניב

טבלת 'טווין קאפ' לאחר מירוץ מס' 7:
1. אור הירבי – 171 נק'
2. דביר בלנגה – 152 נק'
3. ליאור ויסלברגר – 130 נק'
4. אור רום – 114 נק'
5. גל גרינברג – 94 נק'

  • עוד באותו נושא:
  • קארטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully