וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גייארדו בשירות המהירות

ירון אדרי

29.10.2008 / 9:33

למבורגיני משגרת 30 מכוניות מדגם גייארדו LP560-4 למסלולי המירוצים, ועוד אחת לשירות המשטרה האיטלקית

ליגות 'קאפ' - המוכרות גם בשם 'One Make Series' - בהן מתחרים כל הנהגים על רכב זהה, זוכות לפופולריות גדולה בעולם מזה עשרות שנים. כמעט ולא ניתן למצוא יצרנית רכב אשר אינה מתהדרת לפחות בליגת 'קאפ' אחת. מי שרוצה להצטרף לחגיגה היא למבורגיני, שאף מצהירה כי הליגה שלה תהיה המהירה בעולם.

'למבורגיני בלאנקפיין סופר טרופאו', זהו הכותר תחתיו תקיים יצרנית האקזוטיקה את מירוציה אשר יחלו ב-3 למאי 2009 במסלול סילברסטון הבריטי, ובמשך השנה בשאר מסלולי אירופה הגדולים כמו ספא, מונזה ואחרים. את תפקיד רכב המירוץ תמלא הגייארדו LP560-4 אשר הוצגה לא מזמן, בגרסה מופחתת משקל כמובן. 570 סוסיו של מנוע ה-V10, יועברו לארבעת הגלגלים וישנעו 1,300 ק"ג.

30 מכוניות מתכננת החברה לבנות, וכולן תתחרנה יחדיו ביום המירוץ. עבור התענוג ידרשו הנהגים האמידים לשלם 200 אלף אירו פלוס מסים, וזאת בתקווה שיצליחו להימנע מהשבתת המכונית. מי שיזכה לטעום מהתענוג בחינם, כמו תמיד, הם סלבריטאים בקנה מידה עולמי כשבכל מירוץ תישמר מכונית אחת עבורם. חיים קשים ממש.

עוד גייארדו מתגייסת למשטרה

רכב המירוץ אמנם יעשה חייל על מסלול המירוצים, אך אותה גייארדו LP560-4 תדאג גם לצנן את התלהבותם של הנהגים הממהרים בכבישים הציבוריים. בטקס מכובד שערכה למבורגיני, קיבלה משטרת איטליה במתנה עוד מכונית שספק אם תסכימו להיכנס עימה למרדף. בכל זאת מהירותה המרבית נושקת ל-330 קמ"ש.

בשנת 2004 כבר תרמה למבורגיני גייארדו אחת למשטרת רומא, וזאת גמעה בשנות שירותה כ-140 אלף ק"מ ללא כל בעיות אמינות. שיתוף הפעולה המוצלח זכה להמשך בשנה שלאחר מכן, עם גייארדו נוספת שהגיעה לידי משטרת בולוניה. זאת גם כן לא נותרה במגרש החניה, ומד האוץ שלה מראה 100 אלף ק"מ.

ה'גייארדו פוליצייה' החדשה, תיעזר במיטב הטכנולוגיות העדכניות בכדי לשפר את האכיפה בכבישי ארץ המגף. כאן ניתן לציין את מערכת הווידאו משולבת ה-GPS לתיעוד חי של עבריינים בפעולה. מידע זה מועבר "און ליין" לתחנת המשטרה הסמוכה שם יחליטו על אופי התגובה. שימוש נוסף למכונית יהיה לעזרה ראשונה, היות וכישרונה של הגייארדו תביא אותה לפני כל אמבולנס אל מקום התאונה.

עכשיו נותר לכם לבחור, להתגייס למשטרה או לגייס 200 אלף אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully