וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו הולכת על שקוף

28.10.2008 / 11:20

כמיטב המסורת, וולוו חושפת טיזר ל-S60 הבאה. גרסת הקונספט המקדימה, מדברת על שקיפות ייחודית מלאה

כשחושבים על מרובעות סדאנית (כי מקובעות זה גס כנראה), ישר עולה תמונה של מכונית וולוו קופסתית כבדה ועצלה. אך הרוויזיה אותה עוברת החברה השוודית בשנים האחרונות, לקחה פנייה מאוד בוטה אל עבר מחוזות חדשניים, הרבה פחות מישוריים באופיים או ברמת ההתייחסות לנהג המשפחתי.

ה-S60 המחודשת, ככל הנראה תיקח לא מעט ממה שהורגלנו אליו בשנים האחרונות כפי שנעשה עת הצגת הוולוו XC 90 או ה-XC 60 שזכתה לקימורים הרבה פחות קהים מבעבר. מכונית הסאלון תגיע לייצור סדרתי ב-2010, אך הקונספט תחשף עוד קודם לכן בפתיחת תערוכת הרכב בדטרויט 2009.

כפי שניתן לראות, הקונסולה המרחפת, מוטיב חוזר המקבל שידרוגים עונתיים בשוודיה, קיבל השראה מעולם הנברשות והגימור האריסטוקרטי. במילים אחרות, וולוו רוצה לעורר ברכב הקונספט הבימתי, עוד פריט אופנתי וחד פעמי עבור הקהל. את עיצובו ערכו המהנדסים, אך החומרים כמו גם ההתאמה, נעשתה על ידי חברת 'Orrefors' שזכוכית היא התמחותה.

למרות שנדרשו לעצב קונסולה המותאמת בשילובה לזו הקיימת, בסופו של דבר, הוחלט להחליפה לחלוטין עם הארכה עד המושבים האחוריים. אך במקום למצב ולקבע אותה בקשיחה הסטנדרטית, השאירו את השלד הקיים והניחו את מרבד הקריסטל על פני השטח בעזרת גומי מסיבי עמוק נפח שימנע הופעת סדקים ושברים. הקונסולה המרכזית היא לא רק עבור היופי כמובן, ולתוכה החדירה וולוו אפשרויות מגוונת לתפעול על פי רצון הנהג.

המראה הלבן אולי נמצא בכל פינה ברכב, אך משום שהקריסטל שקוף לחלוטין, צויידה המגלשה השקופה בשלל נורות אחוריות המחליפות צבע בלחיצת כפתור בהתאם להלך רוחו של הנהג. אלמנטים נוספים אשר שולבו, כוללים מערכת ניווט נשלפת, שלט רחוק לשליטה על מערכת האודיו, מחזיקי כוסות, ידית הילוכים במצב אנכי או אופקי וכפתור התנעה. תכניות עתידיות כה משונות עדיין אין במונחי הפצה, אך החברה מבטיחה כי הקריסטלים עוד יערכו הופעת בכורה בדגמים סדרתיים ובממדים הרבה יותר פרופורציונליים. אנחנו נמתין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully