וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאנדרו יורד לחוף

היצרן הצרפתי חושף את הבאגי הברזילאי שבכלל מבוסס על דגם רומני. חופים הם לפעמים געגועים לסדר

תערוכת הרכב בברזיל ממלאת מקום חשוב עבור תושבי דרום אמריקה. כל המכוניות אשר מופיעות על במותיה מציגות דגמים מעוברים מחברות ענק, שאף לא אחד מהם נושא את האופי המקורי של החברה האם. אחת כזו, רנו הצרפתייה, השיקה לאחרונה את הסנאדרו המשפחתי אשר מיוצר בברזיל ומיועד אך ורק לתחומי היבשת הדרום אמריקנית. למעט המבנה המשפחתי המוכר בתצורת קומפקט וסדאן, באירופה המזרחית הוא כלל נמכר תחת ד'אציה הרומנית וגם שם, אין לו קשר ממשי לכל מה שקורה במרכז היבשת ומערבה ממנה.

תערוכת סאן פאולו, היא סוג של שאריות עוף במונחי תעשייה. החשיפות מפי היצרניות מסתכמות לא פעם בכמות אותה ניתן לספור על יד אחת וגם זה בקושי. מפתיע אם כן, כי למרות שהסנדארו עדיין לא צבר תאוצה בברזיל מאז השקתו בדצמבר 2007, החליטה רנו לחשוף את גרסת ה "סאנד-אפ" שהיא סוג של באגי מעורב בסניק RX. משום שלמעט הופעת מכונית ד'אציה מאובזרת בכיתובי F1, לא נצפתה שם תגלית מרעישה או חדשנית במיוחד בדוכן הצרפתי.

הסנדארו "סאנד-אפ" מקווה לקרוץ בעיקר לחובבי החופים בברזיל. שזה בעצם כמעט כולם. המבנה הכללי דומה במימדיו לדגם הבסיס אך מציע שפע אפשרויות מגוונת בתחומי האבזור וההושבה. המבנה המודלרי שלו בתצורת 2+2 מציע השלת חלקים ממעטפת המכונית עם אפשרות בחירה בין נהיגה במכונית פיק-אפ, או בקופה סגורה לחלוטין. הצמיגים הרחבים לובשים חישוקי סגסוגת מושחרים בקוטר 16 אינטש שלא ישאירו את הצעירים בלי פריט אופנתי חשוב.

הדלתות השקופות, סוג של השראה והצללה תכולת שמיים כך נאמר, יספקו את התחושה האוורירית בחלל התא, כמו גם הגג המתקפל לאחור. את החרטום, מאכלס מנוע היברידי הנושא את תג ה-HI-FLEX, בנפח 1.6 ל' המספק 112 כ"ס בגרסת הביו אתנול וכ-107 כ"ס בגרסת הבנזין הבסיסית. ההנעה תהיה קדמית אשר תעזר בכ- 14.8 קג"מ של מומנט, אשר מועברים באדיבות תיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. מחיר טרם פורסם אך כשם שמרבית הדגמים ה"אותנטים" משווקים בדרום אמריקה, הוא לא ירסק קופות חסכון.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • דאצ'יה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully