וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוונטום ביוטי

29.10.2008 / 11:26

במקום להרדים את כולם עם אסטון מרטין, סרטו החדש של ג'יימס בונד משיק גם את הקא החדשה הזוכה לקבלת פנים אוקראינית

21 מסרטי ג'יימס בונד ממלאים עכשיו את ספריית חובבי הסוכן החשאי. בכהונתו הבלתי מזדקנת, הספיק לנהוג בכמה מכוניות וכלי-רכב סינמטים אשר שודרגו באין ספור אמצעי בקרה ושכלול, הכוללים גם יירוט מטוסים ושיגור כסאות מפלט.

אסטון מרטין הצטרפה לאימפרית 007 של MGM דאז עוד בחיתוליה, אך למעט כמה חיסורים לא אופיינים שמילאו בעיקר את סרטיו של רוג'ר מור, דאגה לנפק למפיקי הסרט את האסטון המודרנית ביותר. במחסני הזכרון, זכורות כמה הופעות חינניות ומשובבות נפש שהקדימו את זמנם והציגו את האופציה היותר שפויה עבור הסוכן השרמנטי.

קיימות דוגמאות רבות, אך זכורה מכל כנראה, היא הנהיגה המופרעת של מור ושחקנית המשנה שלצידו קרול בוקה, בסיטרואן דה-שבו בסרט "לעיניך בלבד" אשר הוקרן על מסכי הקולנוע בשנת 1981. לא בטוח שהמפיקים של הסרט ה-22 במספר – "קוואנטום של נחמה" (כן, באנגלית זה נשמע הרבה יותר מפוצץ) העולה כעת באולמות הקולנוע, קישרו את המודל המחודש של הפורד קא הקטנה לאותה סצינה מפורסמת. מה גם שהדה-שבו כבר הייתה וותיקה בעולם המוטורי ובסך הכול סיפקה אתנחתא קומית ראויה.

עולם אחר

דניאל קרייג המחוספס, לקח את הסדרה למקום אחר, אלים יותר, מודרני וריאליסטי במגבלת האפשרויות. לא עוד מלחמה קרה. אלא שמתברר שלהיפרד ממורשת היא אופציה לא קבילה אצל המפיקים. אי אפשר כנראה בלי קורטוב רוסי או אוקראיני במקרה דנן, הדואג אף הוא להנציח את המאבק המקפיא מספריו של איאן פלמינג.

אז מה עושים? לוקחים פורד קא חדשה ונוצצת, קטנה ושובבה עם מראה נשי ואופנתי, משבצים מאחרי ההגה שחקנית אוקראינית עם שם לא פחות ממוטט – אולגה קיורילנקו ומשלחים אותה לכמה סצינות משיקות בסרט החדש. שיווק ממוקד.

לקראת הפרמיירה הנערכת היום בערב בכל אירופה (בארץ נמתין עוד שבוע), תוכלו להתעדכן על ידי הקישורים בתחתית העמוד בכל החידושים וההכנות לקראת הגעתם של השחקנים לשטיח האדום. כמו כן, העלתה החברה המפיצה אתר ייעודי עבור נערותיו של הסוכן החשאי במשך השנים וספיישלים מורחבים על סרטיו של 007.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully