וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לניסאן 370Z

ימיה של ה-350Z תמו להם אחרי 5 שנים. על במות היצרן בתערוכת לוס-אנגל'ס תעלה המחליפה – 370Z

ניסאן חושפת היום תמונות רשמיות ראשונות למחליפת הספורטיבית המוכרת גם כאן במחוזותינו. את השם כאמור מקבלת הניסאן מיחידת ההנעה אשר הוחלפה מגרסת V6 בנפח 3.5 ל' ל-3.7 (370) ל' אשר לקוחה מהאינפינטי G37. כפי שניתן להתרשם, שינויים קיצוניים לא התחוללו סביב העיצוב החיצוני אך הצללית כופפה מעט ומזכירה בזווית מסוימת, גרסאות שונות לבית פורשה.

החברה לא מגלה פרטים רבים אודות המכונית אם כי מימדיה כך זה נראה, התכווצו מעט. בסיס הגלגלים יהיה קצר בכ-9 סנטימטרים לערך מהדגם היוצא, אך הרוחב יצמח לו בסנטימטרים בודדים. עם העלייה בנפח המנוע, כך תתפאר יחידת ההנעה בתוספת עוצמה של כמה סוסים.

כפי שהנתונים מרמזים, ייתכן כי מדובר בקפיצה לא גדולה במיוחד הנעה בין 20 ל-30 כ"ס עבור צמד הגרסאות – קופה וקבריולה אשר בגרסת הבסיס מנפקות 306 כ"ס. לזו תשודך תיבת הילוכים אוטומטית לה שישה יחסי העברה, מעודכנת באופן תפעולה.

האבזור ל-370Z אינו גורע פריטים ממחליפו הוותיק ולדגם הנוכחי, מתווספים חישוקים מוגדלים בקטרים שבין 19 ל-20 אינטש מולבשים על צמיגים רחבים עם נטייה לשילוב בין אחיזה לרכות. מעבר לכך, את הדגמים הראשונים נוכל לראות בכבישי אירופה החל מפברואר 2009. עבור שאר האינפורמציה, נאלץ להמתין להצגתה הרשמית בתערוכת לוס-אנגל'ס הנפתחת ב-19 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully