וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה שלפני הסערה

3.11.2008 / 12:16

לקראת התנודות הצפויות במחירי המכוניות, מספר יבואנים שולפים מבצעים ומקרקעים מחירים. עשינו לכם קצת סדר בבלאגן

כל הציבור מכווץ את כיסו לקראת ינואר 2009. הוזלת המסים גרמה לכך שבכל קבוצת שימוש יגרעו כמה אלפי שקלים. הלקוחות סוגרים את הארנק וממאנים להגיע לרכוש כלי רכב חדשים. מה עושים היבואנים? פותחים את הדלת לרווחה ומוזילים מוצריהם בהנחות ומבצעים. צ'מפיון (אודי, סיאט, סקודה, פולקסווגן) עשתה זאת בשבועות האחרונים וכמוה יפנאוטו (סובארו) שניצלה את יום שישי האחרון למרתון מכירות.

ב.מ.וו

קיזוזי מחיר אינם בנמצא, אך 'קמור' דוחפת מסע פרסומי הכולל אמצעי תשלום מגוונים ואטרקטיבים. המבצע של קמור משלב כך על פיהם, שלושה אלמנטים חשובים. או השילוש הישראלי הנדרש אם תרצו - תשלום ראשוני אטרקטיבי, החזר חודשי ב-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה, ושירות מלא לשלוש שנים.

כך למשל, סדרה 1 - תשלום ראשוני של 108 אלף שקלים והחזר חודשי במשך 36 חודשים של 2,000 שקלים; סדרה 3 – תשלום ראשון החל מ-121 אלף שקלים והיתרה ב-3,300 שקלים למשך התקופה. סדרה 5 – החל מ-190 אלף שקלים והחזר חודשי של 4,000 שקלים. סדרה 7 - החל מ- 250 אלף שקלים ותשלומים בסך של 6,900 שקלים; X3 - החל מ-175 אלף שקלים והחזר של 4,300 שקלים על פני 36 חודשים. X5 - החל מ-320 אלף שקלים ושארית תשלומים בסך 5,000 שקלים. גם המיני הקטנה תימכר במסגרת המבצע כך שתדרשו לשלם 75 אלף שקלים ויתרת תשלומים בסך 2,900 שקלים.

הונדה

יבואנית הונדה לישראל חברת 'מאיר', יוצאת במהלך שיווקי אגרסיבי בעזרת חברת הפרסום 'מקאן אריקסון'. במסגרת תקופת המבצע, מציעה היבואנית לציבור את הסיוויק הקומקפטית במרכב ההאצ'בק המעוצב (5 דלתות) בהנחה של 30 אלף שקלים. דגם זה מאכלס בחרטום הקצר מנוע 1.8 ל' ו-140 כ"ס, לצד מפרט אבזור מלא. הקמפיין יימשך שבועיים או עד שיאזל המלאי.

טויוטה

חברת 'יוניון מוטורס' יבואנית טויוטה, אינה מפרסמת באופן רשמי הטבות ומבצעים, אך מציעה במסגרת ההליכה אל עבר שנת 2009 מבצע הנקרא "ביטוח מחיר". במהלך זה, מבטיח היבואן שכל הרוכש רכב מסוג טויוטה כיום, יקבל החזר כספי בשנת 2009 במידה והמחירים אכן ירדו. אם לא, יקבל החזר כספי מלא בגין ההפרשים שנוצרו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יגואר

מותג הפרימיום הבריטי רושם שנה נאה במיוחד בנתוני המכירות. מתחילת שנת 2008 ועד עתה, מכרה היבואנית 'מאיר' 108 כלי רכב מדגמי יגואר. בחברה מקווים להמשך ישיר לתקופה זו, אך בינתיים מציעים מבצעי טרייד אין ומימון אטרקטיביים. במסגרת המבצע, יוכל הלקוח לקבל מחיר מחירון מלא על הרכב שברשותו, כשאת יתרת התשלומים – ניתן לפרוס על פני 3 שנים.

מיצובישי

יבואנית מיצובישי לישראל חברת 'כלמוביל', יוצאת במבצע מכירות בן יומיים אשר יתקיים בתאריכים שבין ה-6 ל-7 בנובמבר ובמסגרתו תציע החברה לפרק זמן זה בלבד את מרבית דגמיה נטולי מע"מ. לרגל ימי המכירות, תפעל החברה במתכונת מוגברת ביום חמישי עד השעה 22:00 בלילה וביום שישי, עד 14 בצהריים. כמו כן, מצהירה החברה כי במידה ומחירי ינואר יהיו נמוכים יותר, ההפרש יוחזר ללקוח.

מכשירי תנועה – קרייזלר, דודג, ג'יפ, סוזוקי

דרך דומה בחרו 'מכשירי תנועה' כפי שעושות יבואניות אחרות. מבצעים של ממש אינם מפורטים רשמית אם כי גם במקרה זה, מוצעת "קנייה בטוחה" לדגמי סוזוקי. במסגרת זו, מי שירכוש אחד מדגמי הסוזוקי סוויפט, ג'ימני, גרנד ויטארה או ה-SX4 בחודש דצמבר, יבטיח לעצמו את המחיר כפי שייקבע בינואר 2009. זאת כאמור, על ידי קיזוז פערי הזמן והעלות. במידה והמחיר יהיה נמוך מכפי ששולם בחודש דצמבר, הלקוח יקבל תוך 21 יום, החזר כספי לנוכח ההפרשים.

כלי הרכב האמריקנים של היבואן, זוכים ליחס דומה אך מעט פחות גמיש. למרות עליית הדולר, החברה הקפיאה את השער ל-3.6, עם הטבות הכוללות אפשרויות מימון והלוואות כשבנוסף, יוכל הלקוח להתרשם ממספר הצעות בתחום הטרייד-אין בתנאים מועדפים.

סיאט

יבואנית סיאט לישראל 'צ'מפיון מוטורוס', משיקה גרסת 'Special edition' לאביזיה. זו מצויידת במנוע 1.6 ל' 105 כ"ס, ותיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. רשימת האבזור כוללת 4 כריות אוויר, ABS, ESP, חשוקי סגסוגת, חלון שמש (סאנרוף), 6 רמקולים קדמיים, בקרת שיוט, מזגן עם בקרת אקלים, מראות צד עם חימום וקיפול ובקרת משיכה. מחירה יעמוד על 99 אלף שקלים.

כמו כן, דגמים נוספים זכו לעדכון אקטואלי בהם גם דגמי המשפחה וגרסאות הספורט. כך למשל, סיאט לאון 1.6 ל' תוצע במחיר של 119 אלף שקלים במקום 133, דגם ה-2.0 ל', הופחת בכ-14 אלף שקלים ועומד כעת על 144,990 ¤ בלבד. האופציה הספורטיבית והחמה של דגם ה-FR נמכרת כעת במחיר של 189,900 שקלים, בעוד גרסת הקופרה עודכנה גם היא ומוצעת ב- 210,000 שקלים.

פיג'ו

מבין כל דגמיה הרבים, בחרה 'דוד לובינסקי' יבואנית פיג'ו לישראל, להשיק גרסת 'עסקים' למשפחתית הגדולה שלה ה-407. זו כבר עמנו 5 שנים ולא זכתה לימי חסד לנוכח המתחרות. את גרסת ה-SR , לה מנוע 2.0 ל' ו-137 כ"ס, תצוייד במגוון אביזרים וגאדג'טים כגון מערכת ניווט (GPS) עם מסך מובנה ברכב, דיבורית Bluetooth וחיישני נסיעה לאחור. הכול כאמור – ללא תשלום נוסף ולפרק זמן מוגבל.

קיה

נראה כי חילופי היידים בין סמל"ת ל'ריי מוטורס' עשו רק טוב לקיה הקוריאנית. היבואנית החדשה אמנם אינה מודיעה על החלת מבצעים לפרק זמן כזה או אחר, אך לראשונה בתולדות הענף בארץ, מיישרת קו עם תכנית השירות האירופאית הכוללת לא פחות מ-7 שנים אחריות (!). יחד עם כך, היקף השירות מוגבל אך ורק לדגמי הסיד החדשים (הפרטיים בלבד) לצד תחולה רטרואקטיבית לכל אלו שכבר רכשו את הסיד, עת השקתה לפני כשלושה חודשים.

מה לבדוק?

לפני שאתם רצים לסוכנות, כדאי שנעמוד על טיב ההצהרות. על הנייר, נראה כי ההנחות משמעותיות. מאידך, היבואנים מתמחרים מחדש גם מעלי - אבק שנשכחו במחסני החברה, או כלי רכב עימם נתקעו למשך תקופה ארוכה מה שיכול ליצור סיטואציה בה תרכשו מכונית משנת ייצור 2008, אך הלכה למעשה – מדובר בדגם בן 8 חודשים לפחות. במקרה הכי טוב, אולי 3 חודשים. לא אופטימלי בפרט בנושאים האלקטרוניים והמכנים, וזאת מבלי להזכיר את נושא עמידות הצמיגים. עמדו על שלכם, בררו כל פרט בנוגע למועד הגעת הרכב אם אינו בארץ ובמידת האפשר, נסו גם להתמקח על המחיר. לא תפסידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully