וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייסינג לנסר - נצחון במירוץ הבכורה

5.11.2008 / 10:45

מיצובישי יודעת כי נצחון מוקדם יעיב על האופטימיות של קבוצת פולקסווגן. את הבאחה היא שמה בכיס. הדקאר זה כבר סיפור אחר

לא במקרה המעקב אחר הרייסינג לנסר של מיצובישי הוא מהחשובים בעולם הראלי העולמי. מי שהחליף את הפאג'רו האלמותי רב התארים נכנס לאחד מצמיגי המתחרים הקשוחים-וותיקים-מוצלחים ביותר של העשור האחרון. רק מכונית אחת עוד עלולה לקלקל להם את השמחה והיא הטוארג ראלי 2 של פולקסווגן, אשר עדיין לא ערכה את טבילת החול הרשמית שלה. מיצובישי מצידה, כבר גרפה תואר ראשון והכוונת מביטה עתה לדקאר של דרום אמריקה.

הלנסר נחתה "ישר מהקופסה" במדרונות החול והכורכר של באחה פורטוגל עם נהג הראלי המוביל סטפן פטרהאנסל והנווט ז'אן קוטרה. אל קו הסיום הגיעו לאחר 3 ימי סטייג'ים מגוונים לאורך של כ-516 ק"מ, בהפרש של 4 דקות ושלוש שניות מהמקום השני אשר נתפס על ידי קבוצת ב.מ.וו, שאספה על הדרך גם את המקום השלישי בעזרת ה-X3 ראלי.

ראשי הקבוצה שמחו, היות ולא נרשמו תקלות כרוניות או תקריות מביכות יתר על המידה. ביום הראשון היה זה 'ספין' קליל אשר התרחש בסטייג' השני ותקר אירע במהלך היום השני. יחד עם זאת, את הנצחון השיגו בצורה די בולטת ובפער לא קטן במיוחד. לאחר 6 שעות ושמונה עשרה דקות מצטברות, נעמדו השניים על הפודיום והניפו את הידיים גבוה לשמיים.

מי שבלטה בהיעדרה – ספק אם מפחד כלשהו, או אולי הכנות לא מספקות, הייתה פולקסווגן. הטוארג ראלי 2 גם הוא עורך לאחרונה מבחנים מקיפים, אם כי את טבילת האש הראשונה שלו טרם עשה. האיתות של מיצובישי במירוץ באחה צריך לגרום ללא מעט דאגה אצל הקבוצה הגרמנית התולה תקוות בהצלחתו במירוץ האמתי שיוזנק בעוד כחודשיים בדרום אמריקה. האם לפולקסווגן יש ממה לחשוש?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully