וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטרהאם רוצה אותך!

ירון אדרי

5.11.2008 / 12:08

קייטרהאם תחליף את ה-7 האלמותית במכונית חדשה לגמרי בתוך כשנתיים. מי יתכנן ויעצב אותה? אתם

חושבים שאתם כשרוניים או שהמעצבים של היום שמרניים מדיי? כבר עשרות שנים שמייצרת קייטרהאם, כמעט ללא שינוי חיצוני (אבל עם לא מעט שינויים במנוע), את ה-7. אם נפשפש טוב טוב בספרי ההיסטוריה, נגלה שההתחלה הייתה בכלל כאוסטין 7 אותה הפך קולין צ'פמן האגדי ללוטוס 7 שהיא פחות או יותר מה שמוכר לנו היום. באותה נשימה נספר כי לוטוס חוגגת ממש בימים אלה 60 שנות.

למרות ההיסטוריה המפוארת, בסופו של צריך להאכיל את חשבון הבנק ובעיקר במציאות של היום, קייטרהאם חייבת להמשיך קדימה. הפתרון לכך הוא מכונית חדשה שמצד אחד לא תמחק את העבר, אך בהחלט תכתוב את העתיד. ואם את ה-7 תכנן צ'פמן לבדו, כעת גם אתם יכולים לכתוב את דברי הימים שיבואו.

פרויקט 'Splitwheel' הוא הבסיס למכונית הספורט הבאה של קייטרהאם, כשהמודל אם תאמינו או לא הוא ויקיפדיה. כמו האנציקלופדיה האינטרנטית הפתוחה, גם כאן יהיה זה הציבור שיחליט מה נקבל, תוך שיפור מתמיד של התוכן הפנימי והעיצוב החיצוני. הדרישות? ידע הנדסי, נסיון בעיצוב וכשרון טכני.

לא אחת משתמשות יצרניות הרכב בעזרת הציבור, אם דרך תחרויות עיצוב או עזרה בבחירת לוגו ושם. תכנון מלא מדף חלק, נעשה בפעם הראשונה ומעניין באמת לראות מה תהיה התוצאה. לשם כך ניאלץ להמתין עד לשנת 2011, אז מתוכננת השקת האב טיפוס. אז אם אתם מאלה שאף פעם לא מרוצים מהקיים ולדעתכם הייתם יושים טוב יותר, הנה ההזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully