וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אחד יושב

ירון אדרי

9.11.2008 / 15:04

סדנת 'פוסס' מגרמניה פונה לכל מי שלב נהג מירוצים פועם לו בחזה. 29 אלף אירו וגם אתם יכולים להצטרף לחגיגה

מי מבינכם שמכיר את עולם המירוצים, יודע בוודאי כי המונח "סינגל סיטר" שמור לאותן מכוניות יחידות סגולה להן מושב אחד (כנרמז משמן). זה מתחיל בקארטינג, ועובר דרך הפורמולות השונות עד לפורמולה 1. כעת נספר לכם, כי מגרמניה מגיעה עוד דוגמה אחת.

ה-01 של 'פוסס' (Fuoss), מכילה כל מה שחובבי נהיגת מסלול צריכים כמו מראה מינימליסטי, מושב ורתמת מירוץ, מנוע מרכזי ועוד. אלא שכאן לצערנו, הכל נעצר. למרות שבאחוריה מנוע מבית חטיבת האופנועים של סוזוקי, ניפחו עומד על 400 סמ"ק והספקו על 43 כ"ס ב-8,500 סל"ד. המומנט, עומד על 4.1 קג"מ בלבד.

אך למרות הכל מבטיחים בפוסס כי ל-01 ביצועי מסלול מזרימי אדרנלין. תיבה ידנית-סיקוונסיאלית עם 5 הילוכים והנעה אחורית, אינן מתקשות להזיז את המשקל הכללי העומד על 300 ק"ג בלבד. האצה ל-100 קמ"ש איננה חשובה במקרה זה בו חשיבות יתר להתנהגות הדינמית, ולשם כך ל-01 מתלי עצמות עצה כפולות ובולמי אוהלינס מתכווננים. מ-OZ הגיעו חישוקים העוטים צמיגים במידה 195/45/14.

5 שנים עמלו בפוסס על הפיתוח, וכל אחת מ-10 המכוניות שתיבנה בכל שנה תימכר ב-29 אלף אירו (כ-145 אלף שקלים). רשימת תוספות אינה בנמצא, אפילו לא גג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully