וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונספט המסחרי של ניסאן

11.11.2008 / 10:03

ניסאן חושפת איור ראשון למסחרית קונספט הגדולה ביותר שאי פעם יצאה ממפעלה. המטרה – ארה"ב כמובן. סוואנה בפחד?

מעט לפני תערוכת הרכב בדטרויט העתידה להפתח בינואר, ניסאן משחררת את התמונה הראשונה בהחלט למסחרית החדשה – NV2500. שום דבר אודות יחידות ההנעה לא נלווה עדיין לפרסום הרשמי, אך ככל הנראה, הנסיקה במחירי הדלק וודאי תכלול גם את האופציה ההיברידית לצד מנועי הדיזל הגדולים.

לפני כשנה, ניסאן חשפה דגם מסחרי בינוני הנקרא NV200 אשר זכה לתגובות נלהבות לנוכח העיצוב הנאה, אפשרויות ההטענה המרובות ורמת הניצול הגבוהה המקובלת בקבוצה זו בנושא המרחב הפנימי. אך בניגוד לקונספט שלפנינו, את הניסאן הקטנה יותר בנתה החטיבה באירופה עם חשיבה מאוד ממוקדת לסגמנט המשפחתי – מסחרי, מהלך שמקבל תוקף מאוד אופנתי לאור העיצובים החדשניים והפחות קופסתיים של שארית המתחרות דוגמת פיאט פיורינו או סיטרואן ברלינגו החדשים.

ה-NV2500 הוא נסיון ראשון של ניסאן בשוק המסחרי האמריקני, ולמרות זאת מרבית מאפייניו לקוחים מהדגם האירופי המוקטן NV200. זה כולל בין היתר את אחת האפשרויות היותר מגוונות שנתקלנו בהן - שטח טעינה גמיש בעל תא מבודד ונשלף, אשר מקנה לרכב (במצב עמידה) מקום למשרד נייד או הקמת מתחם לאכילה בתנאי טיול או אירוע. אכילה? אמריקה? מעניין.

מעבר לכך, הכול חסום ובלתי גלוי לכל ולכן נאלץ להמתין לחשיפתו הרשמית בתערוכת הרכב בדטרויט לצורך קבלת פרטים נוספים. יחד עם זאת, עד כמה שניתן לומר ולהבין מהפרטים הראשונים, מימדיו כמו גם עיצובו, מדברים בידיוק לטעם האמריקני. הרבה גודל, פרקטיות שעוד נתונה בספק, וכפי שהמצב בשוק הלאומי בארה"ב מלמד, ניסאן לא צריכה לדאוג למיתוג עצבני במיוחד. אבל מה יהיה עם העיצוב המיושן הזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully