וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארבון לכחולי המדים

12.11.2008 / 17:01

ניידת המשטרה העתידנית של 'קארבון מוטורס', מעמידה בסכנה את עולם הפשע. עבריינים לא חסר, רוכשים ל-E7 דווקא כן

אם אתם מכורים למרדפי המכוניות של משטרת ארה"ב ולא קשה להבין מדוע, עיניכם וודאי ישמחו למראה ניידת המשטרה החדישה ביותר, ה-E7 (שם זמני) תוצרת 'קארבון מוטורס'. עדיין מוקדם להספיד את הפורד קראון ויקטוריה או השברולט קאפריס הבלתי נלאות המשמשות את אוכפי החוק האמריקנים קרוב לשני עשורים, אך סבב היחצנות 'Justice Tour' העובר על פני תשע מדינות ברחבי ארה"ב, מסמל אולי את השינוי המיוחל לו כמהים השוטרים החסונים.

מכל זווית שלא תבחרו, ה-E7 נראית לפחות כמו משהו שמסוגל להפחיד את האמיצות שבמשפחות הפשע, ולבטח חובבי המהירות המנסים ללא הרף לחמוק מידי החוק. המראה האפוקליפטי מזכיר שנים נשכחות מימיו של השוטר הביוני רובוקופ, ואין ספק שהוא היה מרגיש בבית על כסא הנהג.

אב טיפוס קשוח

כרגע מדובר באב טיפוס בלבד, אם כי המפרט הטכני העתידני יקצר בכמה ק"מ את ההשתוללות הפורענית של גנבי הרכב והפסיכוטים הסדרתיים, שלא שמים קצוץ על חייהם של עוברי האורח בכבישים. מבנה השלדה כולו עטוי אלומיניום מחוזק וכולל את כל מאפייניהם של ניידות משטרת התנועה האמריקנית. שם נמצא תא נוסעים עם כל השכלולים האפשריים כגון מצלמות מעקב, מושבים אוחזים ומאווררים, כסאות אחוריים מצויידים ברתמות כליאה לעצירים, זוג מעמדים לרובים קצרי קנה ועוד.

ומה בחרטום? מאחורי פגושי הניגוח הייעודיים, לא תמצאו מנוע V8 תאב בנזין. בימינו גם החוק מקצץ בעלויות ולכן ציידה החברה את הניידת במנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ל' המספק 300 כ"ס בלבד, אם כי גדוש בהר של מומנט גועש, הדוחף את שני טונות משקלה על ידי 60 קג"מ המנותבים לגלגלים האחוריים. מאה קמ"ש מושגים לאחר 6.5 שניות, מהירות מרבית של כ-250 קמ"ש וטווח חיים של חצי מיליון ק"מ לכל מכונית.

מחיר עדיין אין, וכך גם שם אך הם פתוחים להצעות ועד אז, אולי תגענה גם הזמנות ראשונות. ואם לא, עם המראה הזה, חוזה באחד מאולפני ההפקה ההוליוודיים הוא רק עניין של זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully