וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל Tתפשר

13.11.2008 / 9:00

בנטלי סוף סוף מקדישה כמה משבי רוח מרעננים לדגם הקבריולה שלה. T, הפאר והעוצמה המתבקשת, מגיעה גם לאזור

כשזה נוגע למכוניות פאר של ממש, אי שם בקצה הכי עליון של הקטגוריות, קשה לבחור מכונית הספוגה בפריטי יוקרה בריטיים שתצליח להדיח את בנטלי מהפודיום. גם לא רולס רויס. יש בבנטלי בדיוק את מה שנחוץ בכדי להפוך דגם שהוא אולטימטיבי כמעט בכל אספקט, לאקזמפלר קלאסי שיעמוד במחסן של איזה אספן מכוניות מנומס.

במילון המונחים של בנטלי, האות T שוות ערך למשל, לשם AMG הצמוד לישבניה של מרצדס. אלא שבבנטלי הענינים זורמים קצת אחרת כשמכניסים למיקסר גם את האפשרויות הבאמת בלתי מוגבלות מבחינת יכולת האבזור והסלקציה המותאמת לכל אדם על פי אופיו וטעמו.

מזה 12 שנים שהאות נעה בין מסדרונות המתכננים. הראשונה שזכתה להנות מהייחוס הספורטיבי יותר, הייתה הקונטיננטל קופה ב-1996 כשמעט אחר כך, שש שנים מאוחר יותר, הצטרפה אליה הבנטלי אראנג'. כל הדגמים שיכנו מלפנים אותו מפלץ של מנוע כפול מגדשים הנושא 6,700 סמ"ק V8 עם הספקים הנעים בין 400 ל-450 כ"ס.

האזור, דגם הקבריולה של הקבוצה, נחשב לקלאסי מבין אחיו, אך יש בו את אותן תכונות מופנמות ומוחצנות כאחד, כשמתבוננים על העיצוב המאופק, המאורך והאלגנטי. זה לקח מעט זמן, אבל בנטלי הגיעה גם אל האזור בכדי להקנות לו את אותו חשק מוסף החולש על המשפחה בשנים האחרונות.

המנוע מפיק כעת עוד 50 כ"ס נוספים על ה-450 הבסיסיים, ולא פחות מ-102 קג"מ של מומנט זמין כבר ב-1,800 סל"ד. בפרוש ניצול נכון ומקסימלי של משאבים. את המנוע תלווה תיבת הילוכים אוטומטית לה שישה יחסי העברה המועברים בצורה חלקה וקלה לגלגלים האחוריים על ידי ממיר מומנט שידאג למנוע סחרורי צמיגים מאכלים.

נתונים אלו מביאים את האזור ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ולמהירות מרבית של 288 קמ"ש וכל זה על משקל של 2.5 טון. בכדי לא למעוד בטעות, ולחשוב שהבנטלי אזור גרעה משהו מהיכולת לפנק ולרפד את היושבים, מגילת האבזור אשר משדרגת את האזור לגלקסיה אחרת, כוללת תא נוסעים ועיצוב חיצוני מהמשובחים בעולם. תוכלו לבחור מבין 42 סוגי גוונים למרקם החיצוני, שמונה עיטורי עור שונים לדיפונים ולמושבים, ממשקי מולטימדיה משוכללים וכיתובי "בנטלי T" בכל עבר. מבט מבחוץ מפרט כי דגם הקבריולה מתברך בצמד אגזוזים, מראה מושחר, גריל טבול בגוון עמוק, כנפי 'לה-מאן' בצדודיות המרכב וחישוקי 20 אינטש להם חמש צלעות בוהקות ומלוטשות. המחיר כמו גם היחידות, יהיה מוגבל. אם אתם טורחים לברר - מברוק. אתם בעשירון הנכון.

  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully