וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A4 נמתחת בסין

המשפחתית פרימיום של אודי מותחת איברים ומצמיחה כמה סנטימטרים שעד עתה היו שמורים רק לגרסאות הסאלון. לסין בלבד

השוק הסיני פועל בצורה מאוד מוזרה ואינדבדואלית. אם אצלנו מכונית כגון אודי A4 נחשבת למשהו הלקוח מהסגמנט הבינוני-משפחתי, אצל הסינים התפישה המקומית אומרת שאפשר גם לשדך לכלי רכב מהסוג החצי מפואר גם נהג צמוד. הם הרי כבר עשו זאת ל-A6. באירופה כמובן המצב קצת אחרת. שם רק דגמי הפאר בטופ של הקטגוריה משווקים בגרסאות משנה ארוכות ורחבות יותר ומציעות מטראז' נוסף של מקום ואחסון.

ה-A4L הסינית משווקת בשתי גרסאות מנועים בנפחים שונים בגודלם ובאופיים. היחידה הקטנה מספקת 180 כ"ס ממנוע בנפח 2.0 ל' TFSI כשהגדולה והבכירה בהיצע המקומי משווקת עם מנוע 3.2 ל' V6 הדוחף 286 כ"ס כשעל הייצור אמון המפעל המקומי בעיר צ'אנגצ'ון. היא תתברך בתוספת של 6 ס"מ לבסיס הגלגלים כשאת תחושת החלל הנוספת יפיקו בעיקר היושבים מאחור. אורכה הכללי יעמוד על 476 ס"מ. את תחילת שיווקה בסין נוכל לראות רק בתחילת ינואר, ומעבר אליה אין מדינה שעתידה לקבלה.

אודי A6 ו-RS6 אלינו

מי שכן מגיע אלינו, כפי שדיווחנו לכם עוד בחודש אוגוסט האחרון, היא מכונית הסאלון A6 מתוחת הפנים. המכונית שעברה מספר שינויים בעיצובה החיצוני, תחל להימכר כבר בימים הקרובים כשהאחות החזקה RS6 לה 580 כ"ס, צפויה להגיע גם היא.

מחיר ה-A6 יחל ב-345 אלף שקלים עבור גרסת ה-2.8 ל' בנזין לה 190 כ"ס, ו-370 אלף שקלים עבור אותו מנוע בגרסת ה-220 כ"ס. באודי מדברים על שיפור של כ-15 אחוזים בצריכת הדלק ביחס למנועים הקודמים, או 12.1 ק"מ לליטר בגרסה המוחלשת ו-11.9 בחזקה.

נוסף להיצע הוא מנוע ה-3.0 ל' החדש לו מגדש 'על'. זה מייצר 290 כ"ס ו-5.9 שניות ל-100 קמ"ש. לגרסה זאת תיבת טיפטרוניק והנעה כפולה (קוואטרו) וצריכת דלק ממוצעת של 10.5 ק"מ לליטר. מחירה יעמוד על 472 אלף שקלים.

ה-RS6, לאחר תחילת ייצור מרכב הסדאן, תגיע אלינו בחודש ינואר הקרוב עם תג מחיר של 897,500 שקלים. בנוסף למנוע ה-V10 בנפח 5.0 ל' לו מגדש 'על', יקבל הלקוח הממהר גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות. בצ'מפיון מוסרים כי שני לקוחות כבר ממתינים.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully