וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

R8 עם מנוע V10 תגיע באפריל

ירון אדרי

19.11.2008 / 15:33

בין כל חידושי מותגי צ'מפיון לשנת הדגם 2009, תגיע גם גרסת ה'על' של מכונית הספורט הנחשקת והיוקרתית, ה-R8

ה-R8 בתצורת מנוע V10 עדיין לא נחשפה רשמית, אך בצ'מפיון מוטורס מדווחים לנו כי כבר בחודש אפריל הקרוב היא תגיע לישראל. הגעתה של האחות "החלשה" בעלת מנוע ה-V8 לה 420 כ"ס, כנראה עושה טוב לתדמית ובעיקר כשמספר קטן של יחידות כבר נע על הכביש.

מנוע בתצורת V10 כבר מניע דגם אחר מבית אודי, ה-RS6 לה 580 כ"ס. נפח המנוע של ה-R8 עומד על 5.2 ל', ופרט לכך לא ידועים פרטים נוספים. השוואה מתבקשת היא לאחות החורגת למבורגיני גייארדו, שבגרסתה האחרונה עם מנוע זהה מפיקה 560 כ"ס. כאן המקום לציין כי גרסה שכן הציגה אודי ל-R8 כקונספט היא ה-V12 בעלת מנוע הדיזל, אך זאת כלל אינה מיועדת לייצור.

תחילת השיווק צפוי כאמור לחודש אפריל, כשתג המחיר המוצמד למכונית עומד כרגע על כ-2 מיליון שקלים, מעל לחצי מיליון שקלים יותר מגרסת ה-V8.

דגם נוסף מבית אודי שעדיין לא הושק ויגיע לישראל ב-2009 הוא ה-A5 קבריולה. הגרסה פתוחת הגג למכונית הקופה צפויה להגיע אלינו בחודש מאי, אולם לגביה עדיין ולא נקבע תג מחיר.

עוד מאודי

הדגמים הייחודיים של אודי אמנם ימצאו בית חם אצלנו, אך עיקר המכירות תהינה כמובן לדגמים השכיחים יותר. כבר בינואר יגיע רכב הפנאי הקומפקטי Q5, מצוייד במנוע טורבו בנזין 2.0 ל' המפיק 211 כ"ס. תג המחיר ל-Q5 יחל ב-290 אלף שקלים. גרסת ה-3.2 ל' לה 240 כ"ס, תגיע במהלך חודש יוני ומחירה ההתחלתי יעמוד על 350 אלף שקלים.

עוד גרסה חמה שתגיע היא גרסת הספורט של המשפחתית הגדולה, ה-S4. עם מנוע טורבו בנזין בנפח 3.0 ל' ו-333 כ"ס, תגיע ה-S4 בחודש מרץ ומחירה יעמוד על כ-490 אלף שקלים.

גולף 6 ושירוקו אצלנו בינואר

חודש ינואר הקרוב יביא אלינו גם את את הדור השישי של הגולף. הקומפקטית של פולקסווגן תוצע בגרסאות מנוע ה-1.4 ל' TSI בהספק של 122 ו-160 כ"ס וכמו כן גרסת ה-140 כ"ס של מנוע ה-2.0 ל' TDI. לכל הדגמים תשודך תיבת ה-7 הילוכים DSG. עוד שוקלים בצ'מפיון מוטורס לייבא את גרסת מנוע ה-1.6 ל', עם תיבה זו כמו גם תיבה ידנית.

גם השירוקו תגיע יחד עם הגולף בינואר הקרוב. זו תגיע עם שני מנועים, 1.4 ל' 160 כ"ס ו-2.0 ל' 200 כ"ס. לשני המנועים תיבת DSG כשל-1.4 תוצע גם תיבה ידנית. כמו הגולף, גם לשירוקו טרם נקבע תג המחיר.

סיאט בנסיון לשפר המכירות

בנסיון לשפר שנת מכירות שאותה תרצה לשכוח, סיאט תחדש את כל ההיצע בישראל. ראשונות לנחות כאן תהיינה גרסאותיה של האיביזה החדשה, במגוון דגמים ומנועים. במהלך חודש פברואר תגענה גרסת ה-1.4 ל' הידנית יחד עם אחותה הגדולה יותר, ה-1.6 ל' בעלת תיבה ידנית או תיבת DSG. חטיבת הספורט תביא לנו באותו החודש את ה-FR והקופרה מצויידות במנוע ה-1.4 ל' טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ"ס. תיבת DSG תוצע בשני הדגמים. מחירים טרם נקבעו.

בחודש אפריל תגיע הלאון שכפי שסיפרנו לכם עת השקת גרסת הלינאה R, עוברת בימים אלו מתיחת פנים קלה. חידושים רבים אין בנמצא, ונמשיך לקבלה מצויידת במנועים המוכרים מ-1.8 ל' ועד ל-2.0 ל' מוגדשים כשהאופציה הידנית שמורה כעת רק לנפח הקטן יותר'. שאר הגרסאות תכלולנה אופציה לתיבה אוטומטית רגילה או DSG. המחירים על פי הפרסום, לא ישתנו ביחס לקיים היום.

משפחת האלתיאה, הכוללת את המיניוואן הקומפקטי וגרסתו המוארכת XL תגיע בחוד מאי מחוזקת גם בגרסת הפנאי הקומפקטית פריטראק. טרם ידועים אילו מנועים יעשו עלייה, ומה יהיו תגי המחיר, אך בסיאט מבטיחים "מחירים אטרקטיביים אשר יאפשרו את חזרתה של סיאט בגדול".

התקווה הגדולה של סיאט לעולם, המשפחתית הגדולה אקסאו, תגיע לישראל רק בחודש אוקטובר ומוקדם עדיין מלדבר על גרסאות ומחירים.

חידושים גם בסקודה

המותג הצ'כי עבר השנה כמה שינויים מרעננים, בפרט בדגמי הפאביה החדשה והסופרב הזוכה להכרה מחודשת בין מתחרותיה בקבוצות הסאלון פרימיום. הפאביה ששיווקה החל עוד בתחילת השנה, תמשיך בקו הנוכחי ולא צפויים כל חידושים. אלה יגיעו עם האוקטביה והסופרב.

חודש לאחר תחילת שנת 2009, תנחת כאן הסופרב בהיצע מנועים מאוד מגוון הכולל נפחים שבין 1.8 ל' 160 כ"ס ועד ל-3.6 ל' V6 לו 260 כ"ס והנעה כפולה. באמצע, נוכל למצוא את גרסאות הביניים המאכלסות בחרטום יחידות בנפח 2.0 ל' TDI לה 140 כ"ס וגרסת בנזין 2.0 ל' חזקה יותר אבל רק במעט, המנפקת 160 כ"ס. למעט ה-1.8 ל' לו 7 הילוכים, שאר הגרסאות תשווקנה עם תיבות ה-6 הילוכים של ה-DSG. מחירה של זו יעמוד על 160 אלף שקלים ואת תמחורן של השאר נדע סמוך למועד ההשקה.

לאחר שגם היא תעבור מתיחת פנים, תגיע האוקטביה בחודש מרץ. היא תכלול היצע מנועים המתחיל ב-1.6 ל' ו-102 כ"ס משודך לתיבת הילוכים טיפטרוניק, 1.9 ל' TDI לו 105 כ"ס ותיבה ידנית או 6 הילוכים DSG ומנוע בנפח 2.0 ל' המספק 140 כ"ס המשתמש בתיבה זהה. גרסה בכירה יותר לאותו הנפח מקפיצה את ההספק ל-200 כ"ס בשילוב תיבה ידנית או DSG. בניגוד לשארית המצטרפות, רק מנוע ה-1.8 ל' המלווה את האוקטביה טורבו (160 כ"ס), יצוייד בתיבת הילוכים DSG עם שבעה יחסי העברה. המחירים יישארו זהים ככל הנראה, פרט לדגם ה-1.8 אשר יכנס לקבוצת רישוי 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully