וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש פנאי לשדרוגים

21.11.2008 / 8:27

רכב הפנאי-שטח RX של לקסוס מתעדכן במנוע חדש, קצת יותר אבזור, והגדרה מחדש למונח טכנולוגיה ידידותית לסביבה

למרות שלקסוס ידועה בעיקר בשל התחרות בקטגוריית מכוניות הסאלון-פרימיום, דווקא גרסאות הפנאי-שטח מכוונת קצת יותר לכיס בשל גודלן ואופן השימוש הרב-גוני ופחות לתחומי הביצועים. מצד שני, זה לא אומר שה-RX הנוכחי אינו חזק, מוכשר, או חרישי דיו. ובכל זאת, הטכנולוגיה התקדמה במהלך השנתיים האחרונות, הפרופורציות השתנו, וכך גם המודעות הסביבתית לנזקי הזיהום.

ה-RX450h החדשה מוצבת כעת בתערוכת לוס-אנגל'ס. העיצוב, כפי שניתן להתרשם ממנו, לא קופץ מעבר לגבולות המוכרים של מראה ה-SUV המוכר. קצת יותר נפח, מעט יותר עוצמה אבל שום דבר קיצוני. למעט חישוקי 18 ו-19 אינטש חדשים, לא תצליחו להבחין בהבדלים מהותיים.

הטכנולוגיה לעומת זאת, חושפת כמה שינויים ירוקים וחשובים. המנוע השוכן בחזית משתדרג בעוצמתו עם תוספת של 27 כ"ס לעומת הדגם היוצא (295 כ"ס כעת), זאת באדיבות יחידה בנפח 3.5 ל' V6 ותיבה אוטומטית. בשם שוחרי איכות הסביבה, לקסוס פיתחה מערכת הנעה ופליטה שתקמץ עוד כמה נקודות במבחני הזיהום. במקום ציר קונבציונלי, ההנעה הכפולה של ה-450h תצוייד במערכת אלקטרונית קלת משקל המצמצת את השימוש בדלק בשל הטמעת מנוע חשמלי בחלקה האחורי האמון על פיזור האנרגיה. בין אם זה רצון אינטנסיבי או שגרתי, המערכת יודעת לשמרה ולשחררה במידת הצורך לשימושים אחרים.

כהרגלה של לקסוס, מכוניותיה באופן קבוע מאובזרות במיטב ממשקי המולטימדיה וכל הפריטים הנלווים כגון מערכות ניווט שמע מתקדמות. הממדים מספרים כי קיימת יכולת לשווקה עם יכולת הושבה לשבעה נוסעים, אם כי באופן רגעי, רק חמישה מכם יוכלו להניח את עכוזם תחת גגה ולהנות ממסכי LCD ברוחב 8 אינטש המפוזרים בין משענות הראש. מחיר עדיין טרם פורסם, אך נחיתה בארץ צפויה להיות.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully