וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הרוגים השבוע בתאונות

ירון אדרי

23.11.2008 / 13:55

יום המאבק בתאונות הדרכים שציין השבוע האו"ם לא השפיע על הנהגים בישראל וגם השבוע נספרים הרוגים בתאונות

שישה בני אדם מצאו את מותם בשבוע החולף בשש תאונות קטלניות שארעו ברחבי במדינה, כאשר שלוש מהתאונות ארעו ב-16 לנובמבר. זה החל עם תושב סכנין שנהרג בהתהפכות משאית סמיטריילר בכביש 889, המשיך עם הולכת רגל שנפגעה ממשאית בחולון והסתיים קצת לפני חצות כשרכב שטח פגע בהולכת רגל במבואות חיפה.

יומיים לאחר מכן מצאו את מותם שני אנשים נוספים, נהג רכב פרטי בכביש כיסרא-סמיע, ורוכב אופניים שנפגע מאוטובוס בצומת פארדיס. בצהרי ה-19 לנובמבר נהרגה הולכת רגל מפגיעת רכב הסעות בירושלים. ההרוג השביעי במספר הנו רוכב אופנוע שנפגע לפני כשבועיים בכביש 60 בסמוך לצומת שוקת ומת בשישי האחרון מפצעיו.

מתחילת השנה, נהרגו 385 בני אדם בכבישי ישראל, המשקפים ירידה של אחוז אחד בלבד לעומת התקופה המקבילה בשנת 2007. לעומת זאת, בקרב הולכי הרגל התמונה ממשיכה להיות עגומה - שם נרשמת עלייה של 14 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד עם 137 הרוגים, לעומת 120.

ספק אם מישהו משבעת ההרוגים או משפחותיהם ידע כי בדיוק השבוע ציין האו"ם את היום הבינלאומי למאבק בתאונות הדרכים. יום מיוחד וחשוב שצוין ברחבי העולם. אצלנו הסתפקו באירוע מצומצם ודל משתתפים. מספר הרוגים מקום המדינה: 30,067 מהם 4,791 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully