וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: וולוו S60 חדשה

24.11.2008 / 12:15

וולוו משחררת היום טיזר נוסף ל-S60 החדשה. הייצור נקבע לשנת 2010 והחשיפה צפויה להיות בינואר בדטרויט

לפני פחות מחודש, חשפה החברה השבדית משהו שנראה כמו תא נוסעים מחנות קריסטלים עבור המשפחתית הגדולה שלה. אלא שלמעט כך, שום דבר אחר לא נחשף בפנינו ורק הקרבה לתערוכת דטרויט הנפתחת בינואר 2009 מאלצת את וולוו לטפטף מעט יותר מכפי שהוצע עד כה.

את ה-S60 נוכל לראות על הכביש אי שם בתחילת שנת 2010 ועל פי התמונה, סביר להניח שהמועד הנקוב אכן בר-הגשמה. אבל בכל הקשור למגלשת הקונסולה השקופה, סביר להניח שהיא תיחשף עם הדגם הסדרתי במראה שונה ופחות דמיוני. מהתמונה המוצגת, ניתן ללמוד כי קווי המתאר הבסיסים של ה-S60 נותרו שרירים ודינמיים כפי שהיו בדורה הראשון. ולא במקרה, החילוף המגלה מרכב דמוי קופה, משנה את ממדיה בצורה נחרצת יותר בכדי למנוע בלבולים עם גרסת הדגל ה-S80.

לנוכח החידושים בוולוו, תהיה מתחרת הב.מ.וו סדרה 3, האודי A4 והמרצדס C קלאס מבוססת על פלטפורמה חדשה לחלוטין (P24) המשמשת מספר דגמים חדשים מהיצרן כגון הקרוסאובר XC-60 והסטיישן V70 החדשים. כמו כן, תושק ה-S60 עם כל מאפייניה של המשפחה החדשה. בין אלו נמצא את הלוגו החדש והגדול הנפרס על הגריל המוקטן, מידות צנומות במעט, וכיתובי וולוו ב-ג-ד-ו-ל נמתחים על פני תא המטען, כפי שקיים ב-S40 הנוכחית. זו אגב, כנראה מתקרבת לסוף חייה, אך רק בעוד כשנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully