וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוז רוצה קונטרול

25.11.2008 / 7:50

קבוצת המירוץ של שברולט חושפת את מחליפת האופטרה לעונת 2009 של ה-WTCC. האם סיאט וב.מ.וו צריכות לחשוש?

לאחר שלוש שנים בהן לקחה האופטרה חלק בסבב אליפות העולם למכוניות סאלון, ה-WTCC, מחליפה אותה שברולט בקרוז החדשה שעוד לא שאפה את ניחוח האספלט הראשון שלה על כביש ציבורי. האופטרה (לאצטי במדינות מסויימות), נטלה מספר נצחונות במשך כהונתה אך מעולם לא איימה בצורה מוחשית על מובילות הטבלה סיאט וב.מ.וו, שלא נרתעו בשל ההבלחות הרגעיות שלה על הפודיום.

בגרסת המירוץ, תאכלס את החרטום יחידת בנזין בנפח 2.0 ל' 4 צילינדרים, בהספק של 270 כ"ס המשודכת לתיבת הילוכים סיקוונסיאלית. באירופה, ובגרסתה הרגילה בהחלט, תוצע הקרוז עם מנועים בנפחים קטנים וגדולים הנעים בין 1.4 ל' 93 כ"ס ועד ל-2.0 ל' טורבו דיזל מצויידים בתיבות הילוכים ידניות ואוטומטיות. כל קשר בין גרסת המירוץ לסדרתית, מתחיל ונגמר כמובן רק בשם.

את הקרוז ינווטו שלושת נהגי הקבוצה מאשתקד; אלן מניו השוויצרי, ניקולה לאריני האיטלקי והבריטי רוב הוף. הקרוז WTCC כבר נמצאת תקופה ארוכה תחת ניסויים גלויים על מסלולי המירוץ המגוונים בעולם, ואם התחזיות יגשימו את התקוות, היא תוכל להיות קוץ בישבנן של המובילות, לבטח כשמאחור דוחפת ג'נרל מוטורס שמקווה להשיג לכל היותר מודעות חיובית במקום בו טרם ספגה כשלים מהותיים.

את נסיעת הבכורה תערוך הקרוז ב-7 למרץ במירוץ פתיחת העונה שייערך במסלול קוריטיבה בברזיל. האם איתה תשיג שברולט תוצאות יותר משכנעות?

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully