וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 3 – עכשיו אירופה

25.11.2008 / 12:51

מאזדה חושפת את גרסת ההאצ'בק של המאזדה 3, זאת שתתאים בעיקר לאירופה. גם המנועים יתאימו לה יותר

תערוכת לוס-אנג'לס, חשפה רק לפני מספר ימים את גרסת הסדאן של המאזדה 3 בגרסתה האמריקנית. זאת, שונה אך במעט מהמזאדה שתגיע לאירופה ואלינו, שבפני עצמה לא שונה בהרבה מה-3 היוצאת. עיקר ההבדלים נמצאים בעיצוב, כמו גם זה של תא הנוסעים ואיכות החומרים המרכיבים אותו.

ובהתאם לספציפקציות האירופיות (ופחות לשלנו), עיקר הביקוש הוא למרכב ההאצ'בק שזה עתה נחשף לראשונה, כשהופעת הבכורה לציבור צפויה לתערוכת בולוניה שתיפתח בשבוע הבא. פרט למרכב, במאזדה מדברים בעיקר על תחום הביצועים והחסכון בדלק. לפי ההיצע הנוכחי, ה-3 תתברך בכמה מנועים מהאחות הגדולה הכוללים נפחים משודרגים וחזקים יותר מכפי שהתרגלנו אליהם עד כה. זאת ועוד, הצהרות מדברות על הפחתה בצריכת הדלק ועמידה ביעדי תקני הזיהום המחמירים.

גרסת הבסיס תצויד במנועי בנזין ודיזל בנפח של 1.6 ל', לצד האופציה הנוספת לה 2.0 ל' המוכרת גם לנו. אבל השינויים החלים בשוק האירופי, הביאו להחדרת מנוע 2.2 טורבו-דיזל אשר יוצע בשתי גרסאות הספק - 150 כ"ס ו-185 כ"ס. שתי היחידות כאמור, נלקחו מהמאזדה 6, אך ספק אם נזכה לחוות את לוגמות הסולר גם בישראל. אצלנו יסתפקו הלקוחות בעיקר בגרסת הסדאן 1.6 בנזין, ופחות בהאצ'בק 2.0 ל'.

חברת 'דלק מוטורס', יבואנית מאזדה לישראל, מוסרת לוואלה! רכב כי יחידות ראשונות של ה-3 החדשה תגענה לקראת חודש יוני 2009. השוק הפרטי יזכה לקבלן ראשון, ורק לאחר מכן תגענה גרסאות ציי הרכב לשוק המוסדי.

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully