וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ABT אוהבת את פולקסווגן

ירון אדרי

26.11.2008 / 16:37

סדנת השיפורים מגרמניה מעניקה חום ואהבה לשני הדגמים הכי עדכניים של פולקסווגן. מי אמר שיש משבר כלכלי?

מסדנת ABT לא שמענו כבר הרבה זמן. האם המשבר הכלכלי משפיע גם עליה? בכל אופן, הקומפקטית החדשה של פולקסווגן מעירה את אנשי הסדנה מתרדמתם עם הצגת הגולף המשופרת וכמו כן שיפור נוסף למכונית הקופה שירוקו. את מי הייתם מעדיפים?

ABT תנסה לעזור למכונית הקופה שירוקו להחזיר עטרה ליושנה, כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר. כמובן שנעשו שינויים למראה החיצוני, גם בכדי להופכו לקרבי עוד יותר, וגם בכדי לחזק את היתרונות האווירודינמיים של המכונית כפי שניתן לראות בדיפיוזר המשודך לפגוש האחורי. חישוקי הסגסוגת מוסיפים משלהם, בעיקר בצירוף ספייסרים המגדילים את מפשק הסרנים, כשהבחירה היא בין 18 ל-20 אינטש. ומה דעתכם על הנמכה של 30 מ"מ או דיסק ברקס קדמי בקוטר 345 מ"מ?

מנוע ה-1.4 ל' לו מגדש טורבו ומגדש 'על', יעניק לשירוקו הספק של – 200 כ"ס, במקום 160 מקוריים. מנוע הטורבו דיזל המוכר יעניק לקופה 170 כ"ס משודרגים. לעת עתה, הגרסה החזקה ביותר תהיה עם יחידת הכוח בנפח 2.0 ליטר שתעניק לשירוקו 240 סוסים, אך זו תוצג רק בשלב מאוחר יותר. אולם, יש לשער כי שאר הסדנאות אינן נחות, ואת השקט היחסי בענף השיפורים הן מנצלות לימים פחות לחוצים.

גולפיטק

הדור החדש של הגולף, קיבל לא מעט ביקורות פושרות בעיקר לנוכח העובדה כי הוא דומה מדי לדור היוצא. ב-ABT מנסים לגעת בנקודה כואבת זו, עם קיט אווירודינמי היקפי. כמעט בכל פינה ישנו שינוי, שאולי יגרום לבידול גדול יותר בין שני הדורות האחרונים.

תא המנוע לא נפקד כמובן, ובעיקר לנוכח העובדה כי שינוי גדול לא נעשה גם בתחום יחידות ההנעה, ב-ABT הכל כמעט היה מוכן. כל יחידות הכוח שבהיצע עברו שדרוגי כוח, כמו ה-1.4 TSI אותה ניתן להשיג בהספקים של 160 ו-200 כ"ס. "זה בערך כמו מנוע ה-2.0 ל' טורבו הסטנדרטי, רק עם צריכת דלק עדיפה בהרבה", אומרים בסדנה. ואם כבר 2.0 ל', אותה יחידה מספקת כעת 240 סוסים. גם תחום הדיזל שזוכה לפופולריות אדירה באירופה, מקבל שינויים נדרשים. ה-2.0 TDI מפיק כעת 170 כ"ס במקום 140.

ובכדי שתוספת הכוח לא תשנה לרעה את תכונות הניהוג, הותאמו לגולף קפיצי ספורטיביים ובולמים מתאימים נמצאים גם הם כאופציה לרוכשים. מקומה של מערכת בלימה משופרת גם הוא לא נפקד בתוך חישוקי ה-18 וה-19 אינטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully