וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב – סלון

27.11.2008 / 18:30

אחרי שבחרתם את רכב השטח של השנה, אפשר להתרווח, להרים רגליים ולבחור את מכונית הסלון לשנת 2008

בטווח הביניים שבין המשפחתיות הגדולות מבית יצרניות הפרימיום ובין מכוניות הפאר, נמצא סגמנט מכוניות הסאלון. בישראל, כמו במרבית העולם, נשלט סגמנט זה על ידי היצרניות הגרמניות אשר עושות לשאר היצרניות בעולם חיים לא קלים. אולם, גם אלה לא ליקקו דבש בשנה האחרונה. החדירה המתמשכת של מותגים נוספים מיפן כמו לקסוס, גרמה לצמצום נתחים בקרב כולם.

בשנה הבאה, יחריף המאבק בקטגוריה זו עם הכניסה של אינפיניטי, מותג היוקרה של ניסאן לשוק הישראלי. כמו כן, שלוש הנציגות הראשיות מגרמניה, אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס, כבר מבוגרות ועומדות כולן לפני החלפה.

מצטרפת חדשה לפלח שוק זה היא היגואר XF החדשה, אשר החליפה את ה-S טייפ המזדקנת, אך חביבה. ה-XF נבחנה כבר על ידינו כאן בישראל ובהחלט השאירה רושם שביכולתה לשפר את מצבו של היבואן בישראל, למרות העובדה שהבעלות על יגואר העולמית עברה לידי טאטא ההודית.

גם קדילאק CTS הספיקה להתחדש השנה ויחד עם האחרות, הן ניצבות גם השנה מול המתחרות הוותיקות כמו ה-S80 של וולוו, קרייזלר 300C, סיטרואן C6 והונדה לג'נד.

וכעת, תורכם. מי היא מבין מכוניות הסלון שנבחרו שראויה לזכות בתואר מכונית הסלון לשנת 2008? הצביעו והשפיעו בסקר שנמצא משמאל.

טויוטה לנדקרוזר V8 כובש בסערה

ניצחון מוחץ שכזה לא זכור לנו כאן. למדקרוזר V8 של טויוטה הצליח לזכות בלא פחות מארבעים אחוזים מכלל המצביעים במשאל זה - מעל ל-7,500 מצביעים. רכב השטח הענק של טויוטה קטף את הניצחון ללא מאמץ כבר מתחילת המשאל והצליח להרשים אותנו באותה המידה כמו שהרשים אותנו במבחן שערכנו לו השנה.

אל המקום השני, מגיעים שניים, שונים מאוד זה מזה - ג'יפ רנגלר החדש והטיגואן של פולקסווגן. הראשון מעדיף לזחול על גחונו ולטחון סלעים, בעוד שהשני מוכן להתפשר על מדרכות בגוש דן. על כל פנים, את שניהם אהבתם באותה המידה. במקום השלישי והרחק מאחורי מוביל המשאל הוא הפורסטר החדש - אחד מרכבי הפנאי המשפחתיים החביבים עלינו. את שאר התוצאות מהמיקומים, תוכלו לראות התמונה המצורפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully