וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום ריינג'ר

ירון אדרי

30.11.2008 / 13:23

פורד מציגה את טנדר הקונספט ריינג'ר מקס. האם זו התשובה למבחני הריסוק המאכזבים, ומצבו הכלכלי של העולם?

שבוע אחרי שהשיג טנדר הריינג'ר של פורד 2 כוכבים ואינספור הערות במבחני הריסוק, מציגה היצרנית את האח הקשוח בגרסת הקונספט. בתערוכת הרכב של תאילנד, מוצג הריינג'ר מקס שאם נסתמך על המראה שלו, ספק אם יש מבחן ריסוק היכול לו.

הצבע הכתום כך למדנו, הוא כמעט חלק בלתי נפרד מעולם מכוניות ה'על'. למרות היותו טנדר קומפקטי, ולא אח שווה מידות לטנדר ה'על F-350 האימתני, צבע זה בהחלט מתאים למקס. ועם תוספות בדמות פגוש קדמי "שטח-ספורטיבי", מכסה מנוע תפוח עם כונסי אוויר בשני צידיו ובתי גלגל תפוחים, הכל מתחבר מצויין. בפורד גם מזכירים כי אגרסיביות היא שם המשחק.

מבט לגריל החזית האמריקני למהדרין, מעלה שאלות האם מדובר באמת בריינג'ר הבא, כפי שמכירים אותו באנגליה למשל. לנו הוא מוכר יותר כמאזדה BT-50, רכב עבודה שמתאים גם לשעות הפנאי. לאור המצב הכלכלי של פורד, יחד עם העובדה שהטנדרים שלה כבר לא נמנים על רבי המכר בארה"ב, לא יהיה מוזר לראות את אותו הדגם משרת את כל העולם. מה אתם חושבים?

הולכים על קטן

בצהרי יום רביעי האחרון, סגרה פורד את קו הייצור במפעל כלי הרכב הגדולים שלה במישיגן. פעולה זו נעשתה לאחר ירידה גדולה בביקוש לכלי רכב מסוג זה, וכחלק ממסע ההתייעלות שעוברת החברה המשוועת להבראה. את קווי הייצור הגדולים, יתפסו אלה של מכוניות קטנות יותר מאלה להם התרגלו פועלי הייצור. פעילות המפעל המחודש צפוי נכול לרגע זה רק ל-2010.

בפורד בהחלט מסמנים בעצב סופה של תקופה, לאחר שמאז 1957 הוליד המפעל מיליוני כלים מסדרת ה-F לדורותיה, ברונקו, אקספדישן והנוויגטור של לינקולן. ייצורם המצומצם של אלה, ימשך במפעל פורד שבקנטקי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully