וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוס ירוק למוסכים מורשים

איגוד המוסכים יוצא במסע הסברה שיסייע לבעלי רכב בזיהוי מוסכים מורשי משרד התחבורה לעומת אלה שאינם חוקיים

במסגרת המאבק במוסכים שאינם חוקיים, הוחלט כי החל מחודש דצמבר, יסומנו כל המוסכים שאושרו על ידי איגוד המוסכים וחתמו על אמנת השירות. מוסכים אלה יסומנו בשלט ועליו נראה הפלוס הירוק.

ביוזמה חדשה שעלותה נאמדת בכחצי מיליון שקלים, מתכוון האיגוד לפרסם בפעם הראשונה באופן פומבי גם דרך אמצעי המדיה, את מסע השילוט אותו מתכוון להחיל בעוד כשבוע. המוסכים אשר מקנים שירות איכותי ותקין יבודלו על ידי אותו "פלוס ירוק" מאלו שאינם חוקיים או שאינם חתומים על אמנת השירות.

כל מרכזי השירות אשר ייבדקו בתקופה הקרובה על ידי צוותי איגוד המוסכים, יקבלו לביתם את המדבקה הרשמית של האיגוד. יש להזכיר כי לנוכח ריבוי מוסכי הדרך הפרטיים המקנים לא פעם טיפול שאינו הולם את מידות איגוד המוסכים ואמנת השירות, הוחלט לשים קץ לפורעי החוק. על פי הרישומים שהצטברו באיגוד, מעל 2,000 מבין אלו העוסקים במקצוע בצורה לא רשמית מקוטלגים תחת ההגדרה 'חאפרים' של המקצוע.

במהלך מסוג זה, בעלי מכוניות יזכו להבדלה אוטומטית בין המוסכים המורשים לאלו שעלולים בדרך זו או אחרת, לפגוע בנכס היקר להם. כך שבפעם הבאה בטרם תכנסו למוסך, תוכלו לקבל אינדיקציה ברורה אם האדם שעומד מולכם ראוי לטפל במכוניתכם, או שמוטב כי תסורו לחפש מוסך המעוטר ב'פלוס הירוק' הגלוי לעין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully