וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה אינסייט: גרסת הייצור

אחרי הקונספט בתערוכת פריז, חושפת היום הונדה את האינסייט במראה כמעט זהה לדגם התצוגה. החשיפה בדטרויט

אחת המכוניות החשובות בשנים האחרונות, ההונדה אינסייט, זוכה היום סוף סוף להצגתה הרשמית בהחלט בפני העולם. אמנם מדובר בסך הכול בתמונה אחת (ומתגרה) בלבד, אך על פיה ניתן להתרשם כי דגם הקונספט לא שונה כמעט במאומה לעומת גרסת הייצור. הבדל קטן שבקטנים מצוי בפרט באיזור יחידות החזית והגריל שקיבל פרופורציות מעט יותר מעוגלות.

את הופעתה בפורמט הקונספט ראינו בתערוכה הצרפתית לפני כחודשיים לערך. כבר אז היו שחשדו שהמראה המאוד מקביל למתחרתה הפריוס, לא נעשה במקרה ויש בו יותר מן ההצהרות השיווקיות. גם ראשי הונדה טוענים כי מהלך זה נעשה במחשבה כי העתיד הקרוב, כמעט כולו יהיה מושתת על חסכון ופליטת מזהמים מינמלית. ולכן מיתגו את האינסייט תוך הצבתה מול השברולט וולט החדשה והטויוטה פריוס שגם היא זכתה לאחרונה לרענון עדין בעיצובה המאוד שמרני.

מקור ההנעה הוא מהשילוב ההיברדי כאמור, 1.3 ל' הוא הנפח המיועד ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית אלקטרונית. הבסיס ההכלאתי נשען על טכנולוגיית ה-IMA של הונדה המקבל את כוחו מקומץ סוללות ניקל-מטאל הייבריד המאופסנות בחלקה האחורי של המכונית. מה שמקנה לה מרווח פנים גדול יותר ושימושי.

הטמעה אחרת בתחומי הטכנולוגיה, תהיה השמתה של מערכת ECO-ASSIST, אשר תנטר את פעולותיו של הנהג בזמן אמת, תייעל את נהיגתו בהתאם לתנאי הדרך ותציע חלופות חסכוניות עוד יותר במידת האפשר. מחירה של האינסייט יהיה מהנמוכים בקבוצת המשפחתיות ויעמוד על כ-19 אלף דולרים (כ-75 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים).

הונדה מקווה למכור כ-200 אלף יחידות מדגם זה במהלך השנה הראשונה לשיווקה של האינסייט וכפי שהמצב נראה כעת, הפריוס הוותיקה היא היחידה שבאמת מהווה יריב מהותי להונדה, בקרב העתידי על כיסו של הצרכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully