וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון קל ליגואר XJ

5.12.2008 / 9:40

מכונית הפאר מקבלת טיפול קוסמטי מחודש לשנת 2009 הכולל סידור נוח יותר ליושבים ואבזור נוסף בגרסאות הבסיס

היגואר XJ עברה הרבה תהפוכות בשנים האחרונות, החשובה ביותר אליה הופנתה תשומת הלב (מלבד אזכורה של טאטא) היא תרכובת האלומיניום העוטפת את השלדה. בפרק זמן קיומה, מתיחת פנים קלה ביותר חלפה עליה וזו קרתה לפני שנה. השינוי המרכזי התבטא בעיקר בחזותה. הגריל הוחלף, בפגוש הקדמי אוכלסו צמד פנסי ערפל, לצד בתי הגלגלים הורכבו כונסי אוויר (בדומה ל-XK) ופסלון היגואר המסתער קיבל הדגשה נחוצה.

אז לאחר שהחלק החיצוני טופל על יסודותיו האפשריים, יגואר משדרגת פריטים גם עבור יושבי המכונית. בחלקה הקדמי, הנהג והנוסע מרוויחים מושבים בעיצוב חדש לחלוטין. בפרט לאלו שהתלוננו על בעיות קלות של נוחות בעמוד השדרה וביגואר לא רק שומעים, גם משנים. שורת המושבים האחורית הוסטה במעט אחורה, כך שהחיץ בין ברכי הנוסעים מאחור למשענת המושבים הקדמיים, מאפשר כניסה קלה יותר ומרחב נעים ומשודרג.

מגוון המנועים נותר כפי שהוא ומציע בעיקר עבור תושבי אירופה את מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.7 ל' V6 מצוייד במגדש טורבו כפול, כבר בגרסת הבסיס. אבל מעבר לכך, לא נרשם שינוי מהותי פרט לשיעור פליטת CO2 נמוך יותר, או עלייה מזערית בתחומי הביצועים. את העדכון, רושמים ביגואר בעיקר בנושא האבזור העשיר שלעתים היה נראה דל מעט לנוכח המחיר הגבוה של ה-XJ. בשדרוג המקובל ובתג מחיר כמעט זהה, יגואר מוסיפה חישוקים חדשים, מערכת בקרת אקלים משופרת ומערכת מולטימדיה חדישה.

את האופציה החזקה בהיצע לה מנוע V8 4.2 ל' מוגדש 'על', משווקת יגואר בתוספת של כמה אלמנטים ייחודים לדגם הנ"ל בלבד. אלו כוללים כונסי אוויר עוטי כרום בצידי הדלתות, מערכת בלמים משודרגת וריפודי עור משובחים המגובים בחיפוי עץ אלון בדפנות חלל התא.

נכון לעת זו, ה-XJ משווקת בישראל במספר רמות שונות של גימור וביצועים. צמד מנועי V6 בנפחים של 3.0 ל' (240 כ"ס) ו -3.5 ל' (260 כ"ס). בקצה העליון נמצא את מנוע ה-V8 4.2 ל' אותו ציינו ולו 300 כ"ס. מתוך היצע העדכון, לאחרון הסיכוי הגבוה ביותר להופיע כאן בגרסה המחודשת. טרם נקבע המחיר הצפוי.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully