וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחרית קצת שונה

8.12.2008 / 12:07

ניסאן תחשוף את ה-NV2500 בתערוכת דטרויט. מסחרית שמראה שאפשר לחשוב מחוץ לקופסא

אחרי שסיפרנו לכם על כוונתן של מספר יצרניות רכב חשובות להעדר מתערוכת הרכב הגדולה בדטרויט, נראה שניסאן לפחות תגיע לשם ובגדול, תרתי משמע. לפני מספר שבועות, שוחררו מספר איורים של כלי רכב מסחרי גדול ומשונה, מגיעה התמונה הרשמית שמאשרת את החשדות - אכן מדובר ברכב מסחרי בעל מראה חריג, אך לפחות מקורי.

ה-NV2500, זה שמו, עדיין מוצג תחת הכותרת של "רכב תצוגה בלבד", אך ניסאן מספרים כי הוא קרוב מאוד לייצור וגם לא צפויים להערך בו שינויים מהותיים בעתיד. כראיה לכך, ה-NV2500 מבוסס על השלדה של הטייטן, המשאיטנדר הגדול של ניסאן בארה"ב והוא יונע על ידי מנועי דיזל ובנזין עם 8 צילינדרים ויתכן שאף עם מנועים ידידותיים יותר לסביבה.

כחלק מהיצירתיות המתבקשת מרכב תצוגה, ה-NV2500 מציע מלבד הופעה חיצונית חריגה, אלא גם תכנון פנים מתקדם מאוד. למעשה, החלל הפנימי מחולק לשלושה איזורים כשהראשון מיועד להיות תא הנהיגה (נהג פלוס 2 נוסעים), מאחוריו נמצא חלל משרדי, כן משרדי, עם שולחן עבודה, מחשבים, תקשורת אלחוטית ועוד ומאחור ישנו אזור הטענה גדול שאמור להספיק לכל מה שיושבי המשרד צריכים. אלה אגב יוכלו להסתובב בחופשיות במרחב שהוגדר להם ואף לעשות זאת בעמידה.

לדברי ניסאן, ה-NV2500 משמש לרמז קל לקשת בדגמים המסחריים שבכוונתה לשווק בארה"ב. דגמים שיתחרו בפורד אקונוליין, שברולט סוואנה ודומותיהן. תאריך ההשקה המשוער, במהלך שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully