וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GT- R : אירופה תקבל יותר

9.12.2008 / 8:46

ניסאן משיקה את טורפת הכבישים בשמלתה האירופית, עם תוספת קטנה של כוח, שמלה אפרפרה ואבזור מערבי יותר

לקראת סוף החודש, יחל ייצורה של הניסאן GT-R במפעל טוקיג'י שביפן. תושבי אירופה עומדים לקבלה בעוד זמן קצר עם מפרט מחוזק, אמצעים ויזואלים המותאמים (כנראה) לטעמם של אזרחי היבשת ושינויים מעודכנים בחומרת האלקטרוניקה של הרכב. אלו יעזרו לבדלה מגרסתה הכמעט תאומה בגבולות יפן, ולהופכה למחסלת מכוניות 'על' אפקטיבית עוד יותר מכפי שהוצג עד היום.

בפן הויזואלי, במקום טביעת האצבע המוכרת של ניסאן בצבע לבן שנהב, ה-GTR האירופית זוכה לגוון אפור (גאן-מטאל) עמוק ועז, וצמיגי דאנלופ (SP-SPORT 600 DSST) הפותחו במיוחד עבור דגם זה. הספציפקציות הדואליות מקנות לצמיגים אחיזה משופרת, אורך חיים ארוך, וביצועים מהמעלה הראשונה כפי שנקבעו במסלול הנורבורגרינג עם זמן של 7 דקות ו -29 שניות. בנוסף, מערכת המתלים שודרגה עבור סוגי האספלט המשתנים של אירופה.

המנוע העוצמתי כפול המגדשים בנפח 3.8 ל' V6, מאכלס עוד חמישה סוסים באורווה ומעלה את ההספק ל-485 כ"ס ומומנט של 58.8 קג"מ. לצד השיפורים אותם הזכרנו, זמן התאוצה הנוכחי העומד על 3.2 שניות ומהירותה המרבית של כ-314 קמ"ש, עלול להתקזז ולהניב עלייה קטנטונת בהתאמה.

עד עתה, 2,500 לקוחות כבר הזמינו את הניסאן GT-R באירופה ולמעשה ממתינים לתחילת הייצור. מחירה נע באיזור ה-60 אלף פאונד (360 אלף שקלים לפני מיסים מקומיים) ומי שרק עכשיו התעורר ונזכר להרים טלפון לסוכנות, יאלץ להמתין בסבלנות עד שנת 2010 למשלוח הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully