וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה - משפחתיות פרימיום

ירון אדרי

9.12.2008 / 17:59

יש משפחתיות ויש משפחתיות פרימיום. אז מי לדעתכם מבין בעלות הדם הכחול ראויה לתואר מכונית השנה?

פרימיום. סגמנט המכוניות היותר ראוי להיקרא מכוניות מנהלים. מנהלים חשובים. בשוק יוקרתי זה השליטה הגרמנית כמעט מוחלטת, כשחטיבות היוקרה של יצרניות הרכב היפני מנסות לקרוא תיגר בעיקר בזכות מוניטין האמינות המוכחת. גם שאר יצרניות הרכב מנסות לצמצם את הפער, במסגרות התקציב כמובן (של היצרן והצרכן).

אודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ומרצדס C קלאס. כבר רבות נאמר על כך שאלה הן המכתיבות את הסטנדרט בסגמנט שהופך לגבוה משנה לשנה. ה-3 היא הוותיקה ביותר, וכבר נחשפה מתיחת הפנים שתכלול קוסמטיקה קלה ומנועים ידידותיים יותר לסביבה. את ה-C קלאס השיקה מרצדס לפני כשנתיים, ואילו A4 החדשה הושקה בשנה שעברה. כאן המקום לציין כי לכל ה-3 גרסאות כוחניות וחזקות, התורמות לא פחות למוניטין והיוקרה של כל חברה.

היריבה העיקרית לשלוש הנזכרות לעיל היא לקסוס IS. המותג שהחל דרכו הרשמית בישראל לפני כשנה וחצי, זוכה להצלחה רבה בעיקר בזכות התרומה הנוספת של בעל הבית היפנית טויוטה – אמינות, והתהילה שצבר בארה"ב. בשנה הבאה, תצטרף גם אינפיניטי לחגיגה. אמריקנית טהורה היא ביואיק לה-קרוס, נציגת GM לסגמנט ובעיקר מועדפת על ידי נאמני המותג.

מי שרוצה להנות מהטוב שבאיטליה ובגרמניה היא אלפא רומאו. ה-159 מוסיפה לא מעט מהמתכון הגרמני לחבילה, תוך נסיון לא לאבד את הקסם האיטלקי. האם אפשר להנות מכל העולמות? ומה בדבר וולוו שעם גרסה מוזלת ל-S60 הצליחה למכור לא מעט השנה? לזאת מצפה מחליפה שתוצג ממש בקרוב. ומה עם יגואר? עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלה של ה-X טייפ המאוד וותיקה.

אז מי היא מכונית הפרימיום שלכם? המשאל בצידו השמאלי של המסך ממתין לבחירתכם.

אתם בחרתם – הונדה אקורד

הונדה אקורד החדשה היא המשפחתית המועדפת על ידי גולשי וואלה! רכב. רבע מכ-8,900 הגולשים העדיפו אותה על פני מאזדה 6 לה 20 אחוזים גבוהים גם כן. זוכת השנה שעברה סובארו B4, ומי שבסופו של דבר נבחרה על ידיכם גם למכונית השנה, מגיעה למקום השלישי עם 18 אחוזים מכלל ההצבעות. בהמשך, נרשם תיקו של 14 אחוזים בין פולקסווגן פאסאט ופורד מונדאו. את יתר התוצאות תוכלו למצוא בטבלה המצורפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully